32 részes dokusorozat mutatja be a Psychonauts 2 fejlesztését

  • Írta: szlav
  • 2023. február 11.
  • Cooltúra
Link másolása
A videojátékfejlesztés sosem sétagalopp, főleg a kisebb stúdiók számára. A Double Fine PsychOdyssey a sokáig várt, végül pedig hatalmas sikert arató Psychonauts 2 kulisszái mögé enged betekintést.

Habár Tim Schafer (Full Throttle, Grim Fandango) nevét nem sok veterán játékosnak kell bemutatnunk, és a Double Fine Productions is nagyszerű játékokat tudhat a portfólióján, a stúdió egészen 2019-ig, független indie fejlesztőként tevékenykedett. Mint olyan, rengeteg nehézséggel kellett megküzdeniük, mire kiadhatták a Psychonauts 2-t, de természetesen az örömteli fénypontok is éppen ilyen gyakoriak voltak.

A 2 Player Productions most újra összeállt a fejlesztőbrigáddal. Korábban a Broken Age kapcsán láthattuk tőlük a Double Fine Adventure című dokumentumfilm-sorozatot, a legújabb felvételeik azonban Double Fine PsychOdyssey címen mutatja be a stúdió legutóbbi játékát. A dokuszéria elég masszív, 32 epizódot foglal magába, de rengeteg érdekességet megtudhatunk Psychonauts 2 fejlesztésének minden fejlesztői fázisáról, ráadásul kifejezetten emberi, személyes szemszögből.

A teljes dokumentumfilm-sorozatot megtaláljátok a Double Fine YouTube-csatornáján.

7.
7.
TrishtanAG
#6: A tesztek szerették, a játékosok szerettték, indie-hez képest sokan játszották, az M$ megvette a fejlesztőket, mi kéne még a még nagyobb sikerhez? :).
6.
6.
Őrnagy
Ha azt írják, sikeres a játék, elfogadom. Ha népszerűt írnak, nekem az is jó. De HATALMAS siker az nem ez. Szerintem a gamer társadalom 5 százaléka ha ismeri, sokat mondok.
5.
5.
norbi27
#4: Arra az 1,7 millióra nem kell mérget venni. Az art director tweetje közel sem egyértelmű. Nem tudni, hogy ebben a Game Pass kipróbálások benne vannak-e, mert senki nem közölt eladási számokat. Valószínűleg nem véletlenül.
A GotY jelölések alapján nem nehéz sikernek nevezni, de a nyári nagy pangás idején jelent meg, ennek ellenére szinte semennyi reflektorfényt sem kapott, közszájon nem forgott. Egy kicsit "ilyen is volt?" érzése van az embernek. Pedig remek játék.
4.
4.
TrishtanAG
#1: 4 millió dolláros KS gyűjtést, kevesebb, mint egy év alatt eladott 1,7 millió példányt (ami azóta csak nőtt, mert megint majdnem eltelt egy év az adat közzététele óta) mégis minek neveznél egy indie játéknál, ha nem hatalmas sikernek?
2.
2.
szlav
#1: 87 pontos metascore-ral, igen, hatalmas.
1.
1.
Őrnagy
Hatalmas siker? HATALMAS?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...