A Dualshokers oldal készített interjút a Frictional Games kreatív vezetőjével, Fredrik Olssonnal, amelyben a fejlesztő a játék mechanikát is ecsetelte.
Az Amnesia: The Bunker egyfajta rogue-like mechanikát fog kapni. Ez azt jelenti, hogy amíg a helyszín alaprajza mindig ugyan az, a felvehető tárgyak és nyersanyagok helye és fajtája végigjátszásonként változni fog. De az olyan játékmeneti elemek is változnak majd végigjátszásról-végigjátszásra, mint például az ajtók kinyitásához szükséges kódok.
Olsson elmondása szerint ez a fajta játékmenet felidézi azt az érát, amikor még nem lehetett a fejtörők megoldását egy gyors Google-kereséssel megtalálni:
"Nem fogunk elmagyarázni mindent a játékosnak, azonban nem is rejtünk el semmit előle." - "Rögtön a játék elején kap a játékos egy üzenet, miszerint magára van utalva, tanuljon, alkalmazkodjon és kísérletezzen."
A klasszikus Amnesiás játékmechanikák mellé társuló véletlenszerűség garantálni fogja a feszültséget. Az Amnesia: The Bunker 2023. május 16-án fog megjelenni Playstation 4-re, Playstation 5-re, Xbox One-ra, Xbox Series S/X-re és PC-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.