Az Entertainment Weekly-nek adott rövid interjúban beszélt Nick Bruno és Chris Wedge a készülő projektekről. Ha a két úr neve nem is ismerős, valószínűleg az alkotásaik igen. Bruno a nemrég megjelent Nimona társrendezője volt, de neki köszönhetjük a Kémesítve, A zöld urai és Horton című animáció filmeket is, amelyekben animátorként dolgozott. Wedge nevéhez a Jégkorszak-sorozat megalkotása kapcsolódik, de ő rendezte a 2005-ös Robotokat is. A két veterán számára ráadásul a közös munka sem ismeretlen, a Blue Sky Studios 2021-es bezárásáig együtt dolgoztak.
Most pedig az Annapurna Animation első saját gyártású animációs filmjének, a Nimonának sikerén fellelkesülve az Annapurna Interactive kiadásában megjelent játékok adaptációjára akarnak ráfeküdni. Ebből az első, amelynek munkálatai már aktívan folynak, a 2022-es Stray lesz. A kóbor macska és robot B-12 közös kalandjában úgy ismerhetjük meg az emberi lélek mélységeit, hogy egyetlen élő ember sincs a játékban. A kérdés, hogy hogyan fogják tudni átültetni a játék hangulatát a filmvászonra.
A kihívás Robert Baird és Andrew Millstein, az Annapurna Animation vezetői szerint az egész cég mozgatórugója. Maguk a játékok is kreatív puzzle-ök már a készítés során is, a film pedig duplán az, mert egyszerre kell önállóan is értékelhető alkotásnak lennie, miközben hű marad a játékhoz és igyekszik visszaadni az abban megtapasztalható érzelmeket. A premier dátuma egyelőre nem ismert, de a készítők elárulták, hogy nem ez az egyetlen filmes projektjük, ami lehet egy másik adaptáció vagy pedig egy eredeti alkotás.
Sajnos sok eleme csak játékban működik. Kíváncsi leszek a vége ugyanúgy zárul-e le... vagy látunk valami többet.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.