A csalókat senki sem szereti az online játékokban. Amíg egy single player kalandban már-már kötelező legalább egyszer kipróbálni valami abszurd csalást, sőt a popkultúra részévé is vált már egy-egy ilyen varázskód (IDDQD). Változnak az idők, minden eddiginél népszerűbbek a kompetitív multis címek, és a kódok helyett már segédprogramok és makrók biztosítják az előnyt.
Az elmúlt hetekben a Dota 2 és az Overwatch 2 játékostábora kapcsán is hallhattunk drasztikus tisztogatásról, ehhez a körhöz csatlakoztak az Escape from Tarkov fejlesztői. Ők tovább is mentek, a "name-and-shame" elvek mentén mind a 16 000 kizárt játékos felhasználónevét közzé tették az alábbi oldalon.
Ha ez a szám nem tűnik soknak, az azért van, mert nem az: a készítők saját statisztikája szerint a napi átlagos játékosszám valahol a 130 000 és a 450 000 között mozgott az idén. Valószínűleg maradtak még a játékban olyanok, akik igyekeznek tisztességtelen módszerekkel kijátszani a többieket, várhatóan rájuk is lecsapnak a fejlesztők.
reditten múltkor volt posztolva, hogy a csaló odament a kijárathoz, magához teleportálta az összes drága dolgot, de olyan mennyiségben, hogy egy rakat cuccot nem is tudott kivinni magával, azt egyszerűen eldobta ott
egyszer hallottam, ahogy egy csaló végig "repül" a pályán, kinyírva a scav-eket, gondolom ő épp xp-t farmolhatott
és akkor gondoljunk bele, hogy ez asz EU, ami ázsiai és OCE szervereken megy, az valami szégyen, nagyon össze kéne kapnia magát a fejlesztőcsapatnak, nem csak csalás téren, de sokszor nem is lehet eldönteni desync miatt, ki csal ki nem
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.