Azt hiszem senkinek sem kell bemutatni az utóbbi évtized South Park-játékait. Nagyszerű RPG-k lettek, melyek remekül elkapták a TV-sorozat esszenciáját és ültették át PC-re, konzolokra – most a telefonos kiadásról ne beszéljünk. A legújabb játék viszont, a Snow Day egy teljesen más alkotás lesz, mégpedig egy 3D-s online lövölde. Az amerikai IGN interjút készített a sorozat alkotóival, melyből kiderül, hogy miért váltottak a biztos formuláról:
„Befejeztük a The Fractured But Whole-t és egyértelműen szerettünk volna még egy játékot csinálni, azonban szerettünk volna valami mást.” – kezdte Stone – „Elkezdtünk beszélgetni különböző dolgokról, leginkább az újrajátszhatóságról. A karakterek frissítéséről. Mindig is szerettük volna megcsinálni, hogyha valami történik a műsorban, akkor az 2-3 hét múlva a játékban is megjelenik, legyen az bármi. A The Fractured But Whole-lal és a Stick of Truth-tal nehéz lenne ezt megcsinálni.”
Elsőre olyan, mintha Matt Stone live-service elemeket írna le, viszont ne ítéljünk előre. Azt is megemlítette, hogy milyen áttérni a 3D-s világba:
„A 2D-s nézetet – bármennyire lenyűgöző is volt – nagyon nehéz volt megcsinálni, gondolj csak bele mivel kell dolgoznod. Nagyon korlátozott volt, ahogyan megoldottuk a harcrendszert. Most megvan a szabadság, hogy alkossunk, sokkal könnyebb a 3D-s világban... Számomra könnyű elfogadni, hogy ők csak a kölykök South Parkból. Tudom, hogy ez egy új kinézet, de szerintem van értelme. Sokat tanultunk az animálásról. Úgy hiszem sokkal többet el fogunk tudni érni.”
A South Park Snow Day március 26-án érkezik PlayStation 5-re, Xbox Series X/S-re, Nintendo Switch-re és PC-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.