30 devkitet használtak a Horizon Zero Dawn Remastered teszteléséhez

Link másolása
A Guerrilla Games vezetője beszélt arról az óriási munkáról, ami a teljes játéktér bevilágításának ellenőrzését foglalja magába, sőt egy kis ízelítőt is kaptunk összehasonlítás formájában.

Már az első pletykák felröppenésekor megszületett a konszenzus, hogy semmi szükség a Horizon Zero Dawn remasterelésére, hisz a játék eredeti állapotában is remekül fut és jól néz ki. Egyesek attól tartottak, hogy alapvetően csak egy lusta pénzcsináló lesz a felújított változat a Sony számára. Hát, az már biztos, hogy a "lusta" jelző nem helytálló.

Jan-Bart van Beek a stúdió vezetője egy X-posztra reagálva árult el pár kulisszatitkot a remaster készítéséről. A Guerrilla Games és a Nixxies közös munkájának eredményét egy összehasonlító posztban méltatta egy felhasználó, amire van Beek hozzáfűzte, hogy a több mint 30 négyzetkilométeres játékteret emberi munkával ellenőrzik. Egy Autobot nevű eszköz több ezer képet készít, a működéséhez pedig 30 PlayStation 5 devkitet használnak. Az elkészült képernyőképeket azonban továbbra is emberek ellenőrzik.

A fent látható képek alapján a remaster valóban sokkal jobban fog kinézni, mint az eredeti, igaz, érdemes megjegyezni, hogy az új verzió képét PC-n rögzítették, a régebbinél azonban nincs ilyen megjelölés. A Horizon Zero Dawn Remastered 2024. október 31-én jelenik meg PlayStation 5-re és PC-re.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...