Assassin's Creed: Shadows - nagy hangsúly lesz a felfedezésen

Link másolása
A Ubisoft nyilatkozata szerint az új Assassin's Creed-epizódban nagy hangsúly lesz a világ felfedezésén, éppen ezért kevesebb térképikont fog tartalmazni, hogy a játék kevésbé navigálja a játékost.

Ha minden jól megy akkor idén márciusban most már tényleg megjelenik az Assassin's Creed: Shadows, ami a feudális Japánba fogja helyezni a Ubisoft orgyilkos-szimulátorát. Most újabb részleteket osztott meg a stúdió az érkező címről, ezek szerint nagy hangsúly lesz a felfedezésen.

A francia stúdió hivatalos weboldalán olvasható blogbejegyzés alapján az új epizódban kevesebb ikon lesz látható a térképen, ezzel pedig a játék kevésbé fogja navigálni a játékost, aki így arra lesz ösztönözve, hogy saját magától fedezze fel a világot. "Nem akartuk fogni a játékos kezét a számtalan ikonnal és nyomjelzővel." nyilatkozta Charles Benoit, a játék rendezője.

"Egy nyílt világot akartunk létrehozni, ahol az információ kulcsfontosságú szerepet tölt be és jutalomként is szolgál. Ez teljesen realisztikus, ha belegondolunk, hogy nindzsák az információ megszerzéséért harcoltak. Az Assassin's Creed Shadows-ban muszáj lesz infókat szerezned, az mindegy, hogy a kémek, az NPC-kkel való interakciók vagy a saját cselekedeteid által. Röviden azt szerettük volna, ha a játékosok maguktól bukkannak rá a titkokra amiket szétszórtunk a pályán." olvasható a bejegyzésben.

9.
9.
gyerecske
Úgy látszik kisebbségben vagyok a véleményemmel, de én nagyon várom és szerintem állati jól néz ki a játék az előzetesek alapján.:)
8.
8.
beatdownhc4ever
#7: Osztozom a véleményeden...nekem sajnos, pont azzal van a gondom, hogy a régi AC-k és a ghost of tsushima után én őszinte leszek, férfi ninját vártam volna...imádkoztam legyen egy ninjás AC, lett is...Nincs bajom a nőkkel, de én ilyen vagyok, így azonosulok a játékkal. Van olyan játék ahol a női karakter a jó, lásd last of us 2, horizon, tomb raider stb, ezeket mind imádtam...szóval nem, nem nőgyűlölő vagyok.
7.
7.
Feri899
Én azon kevés emberek közé tartozok, akinek az összes eddigi AC rész bejött. Azzal se volt bajom, hogy az Originstől a Valhalláig behozták a szerepjátékos elemeket, szerintem fel is dobta a szériát.
De valszeg ez lesz az első AC, amit kihagyok. Szerintem a Japánban játszódó Assassin's creed az a Ghost of tsushima volt, az összes eddigi trailert látva folyamatosan az volt az érzésem, hogy én ezt már láttam/játszottam valahol. Lehet egyedül vagyok ezzel a véleménnyel, de szerintem óriási hiba volt ezt a részt Japánba vinni. Lehet, hogy pár év múlva, egy leárazás keretében teszek vele egy próbát.
6.
6.
DragonBleacPiece
arra gondolok eagle vision és fölső D-pad lenyomva tartásakor lévő pulzálás ami jelzi az elszórt aranyat meg nyílvesszőket eltűnik, helyette ki kell mondjuk hallgatni két beszélgető személyt akik megemlítenek egy sátorban egy ládikát.. de meglátjuk mit takar ez az egész
5.
5.
delphijos
#4: Értem mire gondolsz, és engem amúgy nem nagyon érdekelnek az achievement-ek. Másrészt, meg az az igazság, hogy ugyan mindenki 5000 óra játékidőt vár, de valójában nagyon kevés embernek van arra ideje / türelme ma már hogy mondjuk egy OV játékban egy NPC mond egy mondatot, és abból valahogy rá lehet jönni hogy van egy küldetés a térkép másik végén de csak éjszaka, de amúgy semmi az ég világon nem jelzi. Ezért gondolom hogy a többség “igényli” hogy jelölve vannak a dolgok a térképen, és többségében még ha OV is a game, azért vezeti a játékost, legalább annyira hogy látja mit lehet csinálni.
4.
4.
Spazz Maticus
Ezt mondjuk az Ubisoft-tól hiszem ha látom, de ha valóban érdekessé tudják tenni a felfedezést, azok "valós" jutalomként funkcionálnak majd -úgymond- a világ megismerését, történet előmozdító infóként, szolgálnak, netán hasznos tárgyak/felszerelések képében jelennek meg, nem a puszta "achhievement +1" lesz a funkciójuk mint az eddigi játékaikban zömmel, az akár még jól is elsülhet.

Mondjuk azért kis iróniával megjegyezném hogy az eddig mellettük még kitartó játékostáradalom -tapasztalatom szerint- a : "Térképen minden jelet és bizb@szt felporszívózó, acsigyüjtő" "fajtából kerül ki döntő többségben, akik szerint kifejezett érdem az hogy minden jelölve van és lehet célirányosan begyüjteni, illetve az acsigyüjtés az a játékélmény része...

Most pl. én másként gondolkodóként, -aki szerint mondjuk épp az achievement rendszer a mai játékipar egyik legnagyobb parasztvakítása, és a játékélményhez semmi köze, az pont a történetközpontúság és a világ érdekes megismertetése- én üdvözlöm ezt -mint mondtam ha igaz lesz ez egyáltalán-, de nekem ez így -persze lehet hogy tévedek- de éppen egy olyan dolog, ami szembemegy a brand rajongóinak izlésével...
3.
3.
AbsurdShark
Alig várom hogy felfedezzem mekkorát bukik a játékkal az Ubi.
2.
2.
tyber16
#1: Not Ubisoft, only Ubifost!
1.
1.
XuChi
Gondolom mekkora hangsúly lesz rajta. Itt egy torony mászd meg. Hopp ott is egy, jajj meg ott is. Oh micsoda változatosság. Just Ubisoft.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...