Assassin's Creed: Shadows - nagy hangsúly lesz a felfedezésen
- Írta: FelixSylvester
- 2025. január 18.
Ha minden jól megy akkor idén márciusban most már tényleg megjelenik az Assassin's Creed: Shadows, ami a feudális Japánba fogja helyezni a Ubisoft orgyilkos-szimulátorát. Most újabb részleteket osztott meg a stúdió az érkező címről, ezek szerint nagy hangsúly lesz a felfedezésen.
A francia stúdió hivatalos weboldalán olvasható blogbejegyzés alapján az új epizódban kevesebb ikon lesz látható a térképen, ezzel pedig a játék kevésbé fogja navigálni a játékost, aki így arra lesz ösztönözve, hogy saját magától fedezze fel a világot. "Nem akartuk fogni a játékos kezét a számtalan ikonnal és nyomjelzővel." nyilatkozta Charles Benoit, a játék rendezője.
"Egy nyílt világot akartunk létrehozni, ahol az információ kulcsfontosságú szerepet tölt be és jutalomként is szolgál. Ez teljesen realisztikus, ha belegondolunk, hogy nindzsák az információ megszerzéséért harcoltak. Az Assassin's Creed Shadows-ban muszáj lesz infókat szerezned, az mindegy, hogy a kémek, az NPC-kkel való interakciók vagy a saját cselekedeteid által. Röviden azt szerettük volna, ha a játékosok maguktól bukkannak rá a titkokra amiket szétszórtunk a pályán." olvasható a bejegyzésben.
De valszeg ez lesz az első AC, amit kihagyok. Szerintem a Japánban játszódó Assassin's creed az a Ghost of tsushima volt, az összes eddigi trailert látva folyamatosan az volt az érzésem, hogy én ezt már láttam/játszottam valahol. Lehet egyedül vagyok ezzel a véleménnyel, de szerintem óriási hiba volt ezt a részt Japánba vinni. Lehet, hogy pár év múlva, egy leárazás keretében teszek vele egy próbát.
Mondjuk azért kis iróniával megjegyezném hogy az eddig mellettük még kitartó játékostáradalom -tapasztalatom szerint- a : "Térképen minden jelet és bizb@szt felporszívózó, acsigyüjtő" "fajtából kerül ki döntő többségben, akik szerint kifejezett érdem az hogy minden jelölve van és lehet célirányosan begyüjteni, illetve az acsigyüjtés az a játékélmény része...
Most pl. én másként gondolkodóként, -aki szerint mondjuk épp az achievement rendszer a mai játékipar egyik legnagyobb parasztvakítása, és a játékélményhez semmi köze, az pont a történetközpontúság és a világ érdekes megismertetése- én üdvözlöm ezt -mint mondtam ha igaz lesz ez egyáltalán-, de nekem ez így -persze lehet hogy tévedek- de éppen egy olyan dolog, ami szembemegy a brand rajongóinak izlésével...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.