Unreal Tournament III rendszerigények

  • Írta: fojesz
  • 2007. október 3.
  • Hír
Link másolása
Az Epic jóvoltából végre fény derült arra, hogy milyen rendszerigényei lesznek az Unreal Tournament sorozat harmadk felvonásának.
Az Epic jóvoltából végre fény derült arra, hogy milyen rendszerigényei lesznek az Unreal Tournament sorozat harmadk felvonásának. Nyilvánvalóan a PlayStation 3-as és az Xbox 360-as változathoz az aktuális konzolt kell majd csak beszereznünk, a PC esetében viszont komplikáltabb a helyzet - alant olvashatóak a minimális és ajánlott követelmények.

Minimális rendszerigények:
  • SP2-es Windows XP vagy Vista
  • 2Ghz-es (egymagos) processzor
  • 512Mb RAM
  • GeForce 6200 vagy Radeon 9600
  • 8Gb szabad hely a merevlemezen

Ajánlott rendszerigények:
  • 2,4Ghz-es (kétmagos) processzor
  • 1Gb RAM
  • GeForce 7800GTX vagy Radeon X1300
44.
44.
Chrome 17
Ahoz képest elég alacson a gépigény! (Szerintem)
42.
42.
Optimus Prime
Jó kicsit olvasgatni. Tudom milyen (és mire jó még) a gépem. :)

Hát minhoz totál megvan, de maxhoz...

Habár nem vagyok nagy rajongója anno végig néztem a demókat és még a régi 633 Celeron+GF2 mx400 géppel is elment majd maxon az UT2.



Amit nem tudok az a Radeon és GeForce szériák közti hasonlóság (Nidida párti vagyok). Egy Radeon 9600 azért messze nincs ott, mint egy GF6200.

Tapaszalat. Az én GF6600 GT-men simán fut low-resben a TF, ellenben egy ismerősöm P4 (dual) + Radeon X800-án szaggatott, mint az állat. Szintén low-resen lévén a high funckió inaktív volt.
41.
41.
mib
Én is nagyobb gépigényre számítottam. Kíváncsi vagyok,h fog menni. A demót legalább kiadhatnák már ebben a hónapban...
40.
40.
McDuff
6600!!!!jeahhhhh,azon még pont menni fog atom lowonXDkivi leszek rá...

http://www.youtube.com/watch?v=NtY69qg_-j4
38.
38.
Csacso
Hát az én picikis gépecskémen valószínű menni fog!
38.
38.
sssbgf
Szvsz az ilyen 9600 és 6200m és 5200-as sm 2.0-s karik felejtősek... Ha megnézel egy videót megtudod mér...
37.
37.
user1
Én csak azt nem értem miért hasonlítgatja mindenki a cod4 -hez ezt a játékot, mikor semmi közük egymáshoz....:) Sőt a cod4 -nek még az előző call of duty -khoz sincs sok köze (azokat nem nagyon szerettem) mert az előzetes videók alapján sokkal érettebb játékmenetet kap, nem pedig terminátor módjára rohangáló katonát, aki ezreket öl meg 5 perc alatt. Lehet hogy tetszeni fog.
36.
36.
bergkamp
így van 6600 karival nem lesz valami nagy élmény ez a játék:(
35.
35.
asadasad22
huszti: 6600 beszerzését NE tervezd, mert lehet, hogy fog rajta menni, de sz@rul, mérhetetlenül sz@rul, teljesen élvezhetetlen lesz. Egy 7600GT a minimum, bármit is írnak, ez egy pörgős játék, nem elég 10 fps ide, a grafikai szintről nem is beszélve. X1950Pro mégjobb hozzá, ha teheted, olyat vegyél.
34.
34.
huszti
Hehe...Aszittem PS3 kő majd hozzá, de nem. Tervezem egy 6600-as vidikari beszerzését, és akkor menni is fog +512 ram társaságában :):)
33.
33.
Glek
Jééé még tán el is indul :D Majd nyomjuk faterral multiba... Nah neki meg maxon megy majd... LOL :D

32.
32.
Textmanus
hjaj nemá még egy láma, ez az unreal engine hivatalos eredeti engine-a

szóval mindig a kiötlőjé a legprofibb, habár ez nem mindig igaz.

31.
31.
bitbandita
Egyvalamit k*rvára nem értek: az eddigi unreal3 engine-es játékok shaderm3.0-ás kártyán futottak, a minimum gépigénynek is -még ha kicsit gyengébb-, de sm3.0-as kártyák voltak megadva. A Radeon 9600 ugye rohadtul nem az. Most akkor mi van? Elírták, vagy mi? Vagy "gyárilag" lehet választani a 2.0 és 3.0 között? Ha valaki tud valamit ezzel kapcsolatban írja már meg légyszi!
30.
30.
felegyi
Ezek tuti az optimalizálásra gyúrtak!
29.
29.
Direct x 10
winrar és total commanderben fele idö szerintem amit te akarsz az majdnem felér az egyémmel tán még ahogy nézegettem a tiéd drágább
28.
28.
Direct x 10
Helo freestylerrr a játékoknál sokat nem vettem észre változást az előzö 2.4ghz dual core és a mostani quad közöt mert még a játékok nagyrésze nem használja ki de
27.
27.
user1
Sejtettem hogy így lesz. Figyelembe véve hogy az eddig megjelent unreal 3 motoros játékok is simán elmentek egy gf7600gt -vel (leszámítva a gagyi r6 vegas -t, amiért nem nagy kár..:)) illetve hogy a source -hoz hasonlóan valószínűleg itt is jobban opti,alizált kódot írnak az engine -t is fejlesztő programozók, egyértelmű volt számomra hogy a sok riogatás csak amolyan reklám a konzoloknak. Minden új játéknál előkerül ez a szöveg "jujjj hatalmas gépigénye lesz, paks -ot kell bekötni" meg hasonló marhaságok. Mégis mindíg mindennel tudtam játszani, és sosem volt csúcs gépem. Alapvetően mindíg feladatorientált config -ot építettem magamnak, és soha nem a játék volt az elsődleges szempont, ám az sem okozott problémát.



Egyébként is. A kiadó célja az, hogy a fél világ ut -t játszon. Ezt csak úgy érhetik el, ha jól skálázható a program.
26.
26.
szutsroland
Hycker: ha két vga-t rakok az alaplapba, akkor mind a 2 csak 8x-os; és nem számít, hogy 8x-os vagy 16x-os mind a kettő?? a teljesítmény u.a.?
25.
25.
Hycker
SLIben van x16 vagy x8. attol függ hogy a második PCIe foglalat hányszoros. x4es PCIe foglalat SLI támogatásban nem létezik. vagy x16 vagy x8. természetesen észrevehetetlen a különbség
24.
24.
Grunda
Enyimen fog menni?

Intel Pentium 2,4 GHz

1024RAM

GeForce 5700 LE 256MB-os



Előre is THX:)
23.
23.
asadasad22
"GeForce 7800GTX vagy Radeon X1300"



Akkor most melyik is? Nem éppen ugyanaz a kategória a 2 kártya...
22.
22.
_=XYZ=_
Hát nekem ez nem fog elindulni, egyedül a memória az ami megvan...:(
21.
21.
Dari
én gépem éppen h minimumXD
20.
20.
Bloodrose
Lehet, hogy azért húzódott el így a fejlesztés, hogy tuti optimalizált legyen...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...