Ahogy azt tegnapi előzetesünkben olvashattátok, a Ghostbusters Wii-verziója némileg különbözni fog a többi változattól - végre pontosan tudjuk, hogy mit is jelent ez.
Ahogy azt tegnapi előzetesünkben olvashattátok, a Ghostbusters Wii-verziója némileg különbözni fog a többi változattól - végre pontosan tudjuk, hogy mit is jelent ez.
A Wii-s, a PS2-es és DS-es változat fejlesztését a Vivendi a Red Fly Studiosra bízta - ők a Ghostbusters ezen portjai mellett épp első játékukon, a szintén ígéretes Mushroom Menen dolgoznak. Az említett verziók közül a legérdekesebb a Wii-s Ghostbusters lesz, ahol - mint az várható volt - a proton pack irányítása a mozgásérzékelővel ellátott távirányítóval lesz kivitelezhető. Az analóg karral mozgunk, a Remote-tal célzunk, majd megnyomuk a tűzgombot, a szellem befogásának metódusát pedig a szintén külön gombbal kidobható csapdával fejezzük be.
Ahogy azt a képeken is látjátok, grafikailag szinte köze sem lesz a PC-s, PS3-as és X360-as változatokhoz a Wii-verziónak. A gyengébb hardver miatt inkább a dizájnra gyúrtak rá a srácok, s egy rajfilmszerű világot hoztak össze, mellyel ugyan versenyt nem fog nyerni a játék, de legalább hangulatos és stílusos a külcsín, ez pedig mindenképpen értékelendő. Szintén szó esett előzetesünkben a többjátékos módokról: lesz négyfős kooperatív mód, osztott képernyővel, ahol az egyjátékos küldetéseket tolhatjuk végig barátaink társaságában. Természetesen egymással is összemérhetjük ügyességünket, mikor is az lesz a feladat, hogy minél több szellemet fogjunk be bizonyos időn belül - a hosszútávú szórakozást egy raklapnyi minijáték biztosítja. Megjelenés a többi verzióval egyetemben jövő karácsony előtt várható.
A Wii-s, a PS2-es és DS-es változat fejlesztését a Vivendi a Red Fly Studiosra bízta - ők a Ghostbusters ezen portjai mellett épp első játékukon, a szintén ígéretes Mushroom Menen dolgoznak. Az említett verziók közül a legérdekesebb a Wii-s Ghostbusters lesz, ahol - mint az várható volt - a proton pack irányítása a mozgásérzékelővel ellátott távirányítóval lesz kivitelezhető. Az analóg karral mozgunk, a Remote-tal célzunk, majd megnyomuk a tűzgombot, a szellem befogásának metódusát pedig a szintén külön gombbal kidobható csapdával fejezzük be.
Ahogy azt a képeken is látjátok, grafikailag szinte köze sem lesz a PC-s, PS3-as és X360-as változatokhoz a Wii-verziónak. A gyengébb hardver miatt inkább a dizájnra gyúrtak rá a srácok, s egy rajfilmszerű világot hoztak össze, mellyel ugyan versenyt nem fog nyerni a játék, de legalább hangulatos és stílusos a külcsín, ez pedig mindenképpen értékelendő. Szintén szó esett előzetesünkben a többjátékos módokról: lesz négyfős kooperatív mód, osztott képernyővel, ahol az egyjátékos küldetéseket tolhatjuk végig barátaink társaságában. Természetesen egymással is összemérhetjük ügyességünket, mikor is az lesz a feladat, hogy minél több szellemet fogjunk be bizonyos időn belül - a hosszútávú szórakozást egy raklapnyi minijáték biztosítja. Megjelenés a többi verzióval egyetemben jövő karácsony előtt várható.
A Terminal Reality-s lesz az original! ;P
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.