Megölted Andrew Ryant, a városalapítót. Aztán végeztél Frank Fontiaine-nel, az Adam feltalálójával is. Téged a jó szándék vezérelt, de minden csak rosszabb lett. A Little Sisterek kiszabadultak, az Adam forrás elapadt, a Rapture lakói pedig egymást kezdték el mészárolni a megmaradt tartalékokért.
Közel tíz év telt el az események óta, a város ezalatt majdnem megsemmisült, ám jött néhány eddig ismeretlen lény, akik nehéz és hosszú munkával bár, de helyreállították a rendet. A Big Sisterek a környező szigetekről kislányokat raboltak az elkóboroltak helyére, ismét lett Adam, az Atlanti-óceán mélyén fekvő utópisztikus város pedig újra megtelt élettel. Ez a sötét és nyomorúságos világ viszont ezúttal még közelebb áll hozzád, te is Adam függő lettél, sőt mindenkinél nagyobb szükséged van a szerre. Te már ide tartozol. Big Daddy-vé váltál!
Big Daddy-ként felesküdtél rá, hogy az életed árán is, de megvéded a kislányokat. Egy teljesen más arcát látod már a városnak, az új fegyvereknek és különleges képességeknek köszönhetően pedig minden korábbinál nagyobb biztonságban vagy. A fém búvárruha tökéletes védelmet ad, a motorizált fúrófej pedig tiszteletet parancsol a gyengébbek szemében, nagyon bátornak kell tehát lennie annak, aki rá mer támadni a kislányokra. A játék folytatásában ez a csigafúró lesz az elsődleges fegyvered, másodpercek alatt szétfúrhatod vele bárkinek az arcát, egyedül csak arra kell majd figyelni, nehogy túlmelegedjen.
Nem hagyományos Big Daddy leszel, személyedben egy amolyan újfajta prototípust köszönthet a Rapture. Sebezhetőbb leszel a többieknél, viszont gyorsabban is tudsz majd mozogni, és a fegyvereid is ütősebbek a hagyományos modellekénél. Kapsz majd egy hatalmas és nehéz szegecslövő szerkezetet, amit távoli célpontok kiiktatására alkalmazhatsz, és ahogy az első részben, itt is mindig kapsz majd újakat, amiket aztán kedved szerint átalakíthatsz, fejleszthetsz.
Nagy előnyöd, hogy használhatsz plazmidokat. Ezt a képesség a többi Big Daddy-ből genetikailag kikódolták, azonban prototípusként neked megadatott a kiváltság, sőt ezúttal már nagyobb erőt is ki tudsz hozni belőlük. Visszatér többek között a gyújtogatás, azonban ezúttal tűzgolyókat is tudsz majd lőni, sőt ha felfejleszted a képességet, lehetőséged lesz néhány pillanat alatt felégetni egy egész szobát. A plazmidokat ráadásul már nem csak önmagukban használhatod, ugyanis jobb kezedben hordod majd a fegyvert, a ballal pedig a különleges képességeidet irányíthatod, így egyszerre tudsz majd például lőni és gyújtogatni is.
A fejlesztők ezúttal is rád, játékosra bízzák majd, hogy milyen stílust képviselsz. A Bioshock 2 alkalmazkodik a rohangálós, lövöldözős gamerekhez, és azokhoz is, akik szeretik a lassú, szétnézős, átgondolt játékmenetet. A képességpontokat is ennek megfelelően költheted majd el, kezelheted a gépágyúkat és a biztonsági berendezéseket, csapdákat állíthatsz fel, de ha úgy tartja kedved, akkor egyes egyedül átlőheted magad az ellenségeken.
Az újdonságok sora hosszú. A kislányok ezúttal nem lesznek olyan félelmetesek, mint az első részben, Big Daddy-ként te ugyanis aranyosnak, szeretetreméltónak látod őket. Felfedezheted majd a város eddig nem látott részeit, és a kamera által megmutatott terület is kibővül: ha lenézel, akkor például láthatod majd a lábaidat, és azt, hogy a Little Sisterek szaladgálnak az óriási fémbakancsaid körül. Azonban ahhoz, hogy neked is legyen egy saját örökbefogadott lánykád, először rabolni kell majd egyet valamelyik másik Big Daddy-től. Ez pedig nagyon fontos lesz, mert ők szerzik az Adamet, nélkülük könnyen gyengévé és kiszolgáltatottá válhatsz.
A Big Daddy harcok keményebbnek ígérkeznek, mint az első részben, az ellenfeled ugyanis most tisztában lesz vele: a kislányért folyik a küzdelem. Nagy előkészületet igényel majd tehát, hogy bepróbálkozhass valamelyiknél, nem lehet majd csak úgy odamenni, hogy lesz ami lesz. A jutalom viszont nagy, ha leterítetted az ellenfelet, akkor egy „Mr. B? Mr. B! You're all better!" felkiáltással odafut majd hozzád a kislány, te pedig választhatsz, hogy megölöd vagy örökbe fogadod. Ha az utóbbi mellett döntesz, akkor a Little Sister gondoskodni fog róla, hogy mindig bőségesen el legyél látva Adammel.
A Bioshock 2 ezúttal is kétféle befejezést kap. Az örökbefogadott kislányoknak segíthetsz majd megszökni a Rapture-ből, de akár meg is ölheted őket, ha már nincs rájuk szükséged. A végkimenetel ezúttal is rajtad áll, azonban a játék immáron az elejétől fogja figyeli a döntéseidet, és attól függően viszonyul hozzád, ahogyan te viselkedsz.
Az idők során megváltozott a Rapture társadalmi hierarchiája. A slicerek bátrabbak lettek, kisebb csoportokban, vagy egyedül is nekiesnek a Big Daddy-knek, akik ráadásul már nem is a legerősebb elit őrzők. Felettük állnak a Big Sisterek, akik nem csak, hogy mindenkinél gyorsabbak és erősebbek, de a kezükre szerelt különleges szerkezet segítségével maguk is tudnak Adamet gyűjteni. Megjelenésük azonban nem véletlen, tíz éve még ők voltak a Little Sisterek, most pedig felnőttként kihasználják mindazt, amit a Big Daddy-k mellett tanultak. Már nem szorulnak többé Mr. Bubbles védelmére, sőt dühösek is azért, amiért oly sok éven át kihasználták őket. Vigyáznod kell majd tehát, ha egy ilyennel akadsz össze, mert könnyen te húzhatod a rövidebbet.
A Big Sisterek nem gonoszak, egészen addig nem is bántanak senkit, míg áll a Rapture egyensúlya. A Big Daddy vigyáz a kislányra, aki ezért cserébe Adamet gyűjt, így mindenki boldog. Azonban ha ez felborul, akkor feladatuknak érzik, hogy rendet tegyenek, és bár a sztori részletei még titkosak, a történet írói biztosan gondoskodni fognak róla, hogy kihúzzuk a gyufát néhány anyaoroszlánnál.
Megmaradnak az első részben annyira szeretett horror-kaland elemek, sőt a Rapture még félelmetesebb lesz, mint amikor még vendégek voltunk a városban. A Big Sisterek nem olyanok lesznek, mint Ryan, aki egy külön szobából felügyelte a világot, ők járőröznek majd, a nagyszerű helyismeretüknek köszönhetően pedig pillanatok alatt ott teremnek, ha el akarsz szakítani egy kislányt a Big Daddy-jétől. Persze nem kell majd mindegyik harc után egy Big Sisterrel is megküzdeni, a játék ugyanis mérni fogja, hogy azok éppen mennyire dühösek rád. Döntéseidtől függően lehet, hogy hagyják majd, hogy kedvedre mászkálj, de ha folyton alájuk teszel, akkor egy idő után ők is keményen rád fognak szállni.
„Mr. B, Mr. B! Big Sister doesn't want you playing with me!" - ha ezt hallod, akkor biztos lehetsz benne, hogy pár másodperc múlva ott terem előtted egy vörösen izzó szemű, búvárruhába öltözött nő, hogy beléd döfve hatalmas fegyverét, egy kis Adam lopással büntessen tetteidért.
Noha a Bioshock 2 cselekményeinek részletei eddig nem ismertek, abban biztos lehetsz, hogy legalább annyira fordulatos és izgalmas lesz, mint az előző rész. Tele meglepetésekkel, felszínre kerülő titkokkal, erőszakkal, és olyan dolgokkal, amiről eddig nem is álmodhattunk. A részletek ezúttal is rádióadások és naplófeljegyzések segítségével teljesednek majd ki, úgyhogy biztos lehetsz benne, ha most is odafigyelsz a történésekre, akkor egy olyan élménnyel leszel gazdagabb, amit nem felejtesz el soha. Csak jelenjen már meg!
Big Daddy-ként felesküdtél rá, hogy az életed árán is, de megvéded a kislányokat. Egy teljesen más arcát látod már a városnak, az új fegyvereknek és különleges képességeknek köszönhetően pedig minden korábbinál nagyobb biztonságban vagy. A fém búvárruha tökéletes védelmet ad, a motorizált fúrófej pedig tiszteletet parancsol a gyengébbek szemében, nagyon bátornak kell tehát lennie annak, aki rá mer támadni a kislányokra. A játék folytatásában ez a csigafúró lesz az elsődleges fegyvered, másodpercek alatt szétfúrhatod vele bárkinek az arcát, egyedül csak arra kell majd figyelni, nehogy túlmelegedjen.
Nem hagyományos Big Daddy leszel, személyedben egy amolyan újfajta prototípust köszönthet a Rapture. Sebezhetőbb leszel a többieknél, viszont gyorsabban is tudsz majd mozogni, és a fegyvereid is ütősebbek a hagyományos modellekénél. Kapsz majd egy hatalmas és nehéz szegecslövő szerkezetet, amit távoli célpontok kiiktatására alkalmazhatsz, és ahogy az első részben, itt is mindig kapsz majd újakat, amiket aztán kedved szerint átalakíthatsz, fejleszthetsz.
Nagy előnyöd, hogy használhatsz plazmidokat. Ezt a képesség a többi Big Daddy-ből genetikailag kikódolták, azonban prototípusként neked megadatott a kiváltság, sőt ezúttal már nagyobb erőt is ki tudsz hozni belőlük. Visszatér többek között a gyújtogatás, azonban ezúttal tűzgolyókat is tudsz majd lőni, sőt ha felfejleszted a képességet, lehetőséged lesz néhány pillanat alatt felégetni egy egész szobát. A plazmidokat ráadásul már nem csak önmagukban használhatod, ugyanis jobb kezedben hordod majd a fegyvert, a ballal pedig a különleges képességeidet irányíthatod, így egyszerre tudsz majd például lőni és gyújtogatni is.
A fejlesztők ezúttal is rád, játékosra bízzák majd, hogy milyen stílust képviselsz. A Bioshock 2 alkalmazkodik a rohangálós, lövöldözős gamerekhez, és azokhoz is, akik szeretik a lassú, szétnézős, átgondolt játékmenetet. A képességpontokat is ennek megfelelően költheted majd el, kezelheted a gépágyúkat és a biztonsági berendezéseket, csapdákat állíthatsz fel, de ha úgy tartja kedved, akkor egyes egyedül átlőheted magad az ellenségeken.
Az újdonságok sora hosszú. A kislányok ezúttal nem lesznek olyan félelmetesek, mint az első részben, Big Daddy-ként te ugyanis aranyosnak, szeretetreméltónak látod őket. Felfedezheted majd a város eddig nem látott részeit, és a kamera által megmutatott terület is kibővül: ha lenézel, akkor például láthatod majd a lábaidat, és azt, hogy a Little Sisterek szaladgálnak az óriási fémbakancsaid körül. Azonban ahhoz, hogy neked is legyen egy saját örökbefogadott lánykád, először rabolni kell majd egyet valamelyik másik Big Daddy-től. Ez pedig nagyon fontos lesz, mert ők szerzik az Adamet, nélkülük könnyen gyengévé és kiszolgáltatottá válhatsz.
A Big Daddy harcok keményebbnek ígérkeznek, mint az első részben, az ellenfeled ugyanis most tisztában lesz vele: a kislányért folyik a küzdelem. Nagy előkészületet igényel majd tehát, hogy bepróbálkozhass valamelyiknél, nem lehet majd csak úgy odamenni, hogy lesz ami lesz. A jutalom viszont nagy, ha leterítetted az ellenfelet, akkor egy „Mr. B? Mr. B! You're all better!" felkiáltással odafut majd hozzád a kislány, te pedig választhatsz, hogy megölöd vagy örökbe fogadod. Ha az utóbbi mellett döntesz, akkor a Little Sister gondoskodni fog róla, hogy mindig bőségesen el legyél látva Adammel.
A Bioshock 2 ezúttal is kétféle befejezést kap. Az örökbefogadott kislányoknak segíthetsz majd megszökni a Rapture-ből, de akár meg is ölheted őket, ha már nincs rájuk szükséged. A végkimenetel ezúttal is rajtad áll, azonban a játék immáron az elejétől fogja figyeli a döntéseidet, és attól függően viszonyul hozzád, ahogyan te viselkedsz.
Az idők során megváltozott a Rapture társadalmi hierarchiája. A slicerek bátrabbak lettek, kisebb csoportokban, vagy egyedül is nekiesnek a Big Daddy-knek, akik ráadásul már nem is a legerősebb elit őrzők. Felettük állnak a Big Sisterek, akik nem csak, hogy mindenkinél gyorsabbak és erősebbek, de a kezükre szerelt különleges szerkezet segítségével maguk is tudnak Adamet gyűjteni. Megjelenésük azonban nem véletlen, tíz éve még ők voltak a Little Sisterek, most pedig felnőttként kihasználják mindazt, amit a Big Daddy-k mellett tanultak. Már nem szorulnak többé Mr. Bubbles védelmére, sőt dühösek is azért, amiért oly sok éven át kihasználták őket. Vigyáznod kell majd tehát, ha egy ilyennel akadsz össze, mert könnyen te húzhatod a rövidebbet.
A Big Sisterek nem gonoszak, egészen addig nem is bántanak senkit, míg áll a Rapture egyensúlya. A Big Daddy vigyáz a kislányra, aki ezért cserébe Adamet gyűjt, így mindenki boldog. Azonban ha ez felborul, akkor feladatuknak érzik, hogy rendet tegyenek, és bár a sztori részletei még titkosak, a történet írói biztosan gondoskodni fognak róla, hogy kihúzzuk a gyufát néhány anyaoroszlánnál.
Megmaradnak az első részben annyira szeretett horror-kaland elemek, sőt a Rapture még félelmetesebb lesz, mint amikor még vendégek voltunk a városban. A Big Sisterek nem olyanok lesznek, mint Ryan, aki egy külön szobából felügyelte a világot, ők járőröznek majd, a nagyszerű helyismeretüknek köszönhetően pedig pillanatok alatt ott teremnek, ha el akarsz szakítani egy kislányt a Big Daddy-jétől. Persze nem kell majd mindegyik harc után egy Big Sisterrel is megküzdeni, a játék ugyanis mérni fogja, hogy azok éppen mennyire dühösek rád. Döntéseidtől függően lehet, hogy hagyják majd, hogy kedvedre mászkálj, de ha folyton alájuk teszel, akkor egy idő után ők is keményen rád fognak szállni.
„Mr. B, Mr. B! Big Sister doesn't want you playing with me!" - ha ezt hallod, akkor biztos lehetsz benne, hogy pár másodperc múlva ott terem előtted egy vörösen izzó szemű, búvárruhába öltözött nő, hogy beléd döfve hatalmas fegyverét, egy kis Adam lopással büntessen tetteidért.
Noha a Bioshock 2 cselekményeinek részletei eddig nem ismertek, abban biztos lehetsz, hogy legalább annyira fordulatos és izgalmas lesz, mint az előző rész. Tele meglepetésekkel, felszínre kerülő titkokkal, erőszakkal, és olyan dolgokkal, amiről eddig nem is álmodhattunk. A részletek ezúttal is rádióadások és naplófeljegyzések segítségével teljesednek majd ki, úgyhogy biztos lehetsz benne, ha most is odafigyelsz a történésekre, akkor egy olyan élménnyel leszel gazdagabb, amit nem felejtesz el soha. Csak jelenjen már meg!
Előzetesünk a Game Informer magazin
márciusi számának nyomán készült.
márciusi számának nyomán készült.
Kapcsolódó cikkek
De mondom.Majd játék közben derül ki,h mennyire lesz ez a tény zavaró számomra =)
a lényeg h még horrorosabb legyen mint az 1 és akkor nekem jöhet:D
De így látatlanba...nem tetszik ez a 'végigBigDaddylegyélmertazjó' dolog.Majd kiderül,h milyen lesz...
szerintem ez elég fura lesz a történetben ez a körítés. nagyon "árkádos" lesz.
16# Egy játék attól izgalmas hogy ha meghalsz az utolsó videóban? Szerintem jó ez így, a Batman játékban sem fogunk meghalni, mégis izgalmas, és ezt előre is tudjuk...
14: Kössz, most már kevésbé homályos a kép.
De ha mi vagyunk az első BD., akkor ugye biztos nem az első részben megismert karakterrel nyomulunk és elég öregek lehetünk, ennyi idő elteltével nem?
Nekem a sztoriról az az elképzelésem, hogy új karakterrel leszünk, az hogy anno Jackkel megmentettünk pár Sister és nyugodt élete volt az egy dolog. Rapture-ben szerintem sokkal több Sister volt, és még több rejtély, hisz alig láttunk valamit a városból. Pl. itt lesz majd Fontaine Futurisics is! Biztos lesz ég pár titok, netán egy Fontaine klón? :)
Elírás a címben Sea of Deams.
Több Big Sister van?Mindenhol csak "A" Big Sisterként emlegetik a hölgyeményt.
Új prototipus?Itt is azt írják mindenhol hogy mi leszünk a legelső Big Daddy.Az eredeti,ami még más volt mint a többi.
Nemtom.Még vajmi keveset tudunk az egészről.
Daks, remek előzetes lett...
A játékkal az a helyzet, hogy még az első részt sem vettem meg, pedig nagyon kellene. Kíváncsi vagyok erre: a döntéseid alapján mérlegel a játék, hogy mi történjen veled, megtámadjanak-e a Big Sisterek. O.o Zsíír.
Megadtad a hangulatot:) Már úgy ki szeretném próbálni:)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.