Még el sem kezdődött az E3, lelepleződött az egyik legnagyobb durranás: jön a Crysis 2, ezúttal viszont nem csak számítógépre, hanem konzolokra is!
Még el sem kezdődött az E3, lelepleződött az egyik legnagyobb durranás: jön a Crysis 2, ezúttal viszont nem csak számítógépre, hanem konzolokra is!
Tudtuk, hogy lesz Crysis 2, s tudtuk, hogy lesz konzolos Crytek-projekt, hiszen a CryEngine 3 egyik legfontosabb ismérve, hogy PlayStation 3 és Xbox 360 konzolokon is futtatható a motor. Az viszont meglepetés a javából, hogy a fejlesztők már a Crysis folytatását is megjelentetik kedvenc masináinkon. A játékról egyelőre nem sokat tudni, a bejelentés tetemes részét egyelőre az Electronic Arts és a Crytek közötti megállapodás dicsőítése tette ki. Bővebb információk a héten várhatóak, a hírért pedig megint InGennek kell köszönetet mondanunk!
Tudtuk, hogy lesz Crysis 2, s tudtuk, hogy lesz konzolos Crytek-projekt, hiszen a CryEngine 3 egyik legfontosabb ismérve, hogy PlayStation 3 és Xbox 360 konzolokon is futtatható a motor. Az viszont meglepetés a javából, hogy a fejlesztők már a Crysis folytatását is megjelentetik kedvenc masináinkon. A játékról egyelőre nem sokat tudni, a bejelentés tetemes részét egyelőre az Electronic Arts és a Crytek közötti megállapodás dicsőítése tette ki. Bővebb információk a héten várhatóak, a hírért pedig megint InGennek kell köszönetet mondanunk!
Szó arról nem volt hogy ez lesz az utolsó PC exkluzív játék.Csak akkor ha a Warhead nem fogy.Nos, Yerli megvolt elégedve a Warhead eladásaival, és azóta nem lehetett panaszt hallani a kalózkodásról.
Vagy akár a Warhead-es jégenvezetéses része... vagy akár mind2 Crysis soundtrack-je. Az ad hangulatot, de eleget... :)
megy és ígyis tetszett, a lopakodás is nagyon bejött :)
50:Példa megint hiánycikk ;)
Jelenleg pl. Tim Sweeney egyedül dolgozza ki az Unreal 4 enginet, és több programozó csak később száll be a fejlesztésbe, de a core grafikus motoron, akkor sem dolgozik sok ember, így a legjobbakat azért nem nehéz kiválasztani.
közül, de pl adott egy Cod vagy crysis amik igényesek
és ezen játékok fejlesztőiből hogy válogatják ki a legjobbat vagy
a jobbakat? :). aki több kódot ír vagy kevesebbet hibázik vagy úgy mégis? :D
:)
mi határozza meg azt hogy most valaki jó vagy rossz
programozó?
meghogy egy fejlesztő csapatból mi alapján választják ki
a legjobb programozókat meg munkatársakat?
Itt van példának a GTAIV, nem a R* North készítette el, amelyik az eredeti játék kódjával is foglalkozott, hanem simán átpasszolták egy másik stúdiónak, ami a munkájukból ítélve erősen az amatőr kategóriába tartozik.(És na persze külföldi stúdió volt ahol olcsóbb a fejlesztés, ezen is spórolva.)És kétlem hogy annyi támogatást kapott volna a PC-s verzió mint az egyik konzolos mis-más.
Optimalizáció: megpróbálák a programozók az enginet a minél optimálisabb, gyorsabb működésre írni az adott hardveren. Mivel PC-n több száz processzor, memória és grafikuskártya elérhető, így a legtöbb PC-s játékot nagyon kevéssé optimalizálnak, néhány cég kivételével kevés energiát fektetnek bele, hogy megpróbálják sok hardverre optimálisan megírni a programkódot. PC-n ugyanis működik az a hozzáállás, hogy ha nem fut, vagy szaggat, akkor a hülyegyerek majd vesz 100 ezerért egy videókártyát, 75 ezerért egy processzort, meg 6 giga ramot, aztán menni fog, minek fárassza magát a fejlesztőcég.
Konzol esetében, mivel a hardver fix, minden Xbox ugyanaz, minden PS3 ugyanaz, így a fejlesztőknek egy darab adott hardverre kell csak megírni a játékmotort, és abból 200%-ot tudnak kihozni. Konzolon nincs semmi közbenső dolog, ami lassítana, nem vesz el 1 giga RAM-ot az oprendszer, nincsened driverek, amin keresztül kommunikáni kell, a játékok és a szoftverek közvetlenül érik el a hardvert, és a konzolos fejlesztésekben még mindig elég gyakori az alacsonyszintű, hardverközeli programozás, amivel brutálisan jó és gyors programot lehet írni, de PC-n már elég régen kiveszett javarészt az ezerféle különböző hardver miatt.
Ezért egy konzolhardverből alapesetben és brutális teljesítmény lehet kihozni, és legalább a fejlesztőcégek rá vannak kényszerítve arra, hogy igényes, normális programkódot adjanak ki a kezeik közül.
Időigényes lenne? Ha egy másik, hibakeresésre és javításra (avagy leegyszerüsítésre) szakosodott csoportot megbíznak hogy segítsen a fejlesztőknek a programkód leegyszerüsítésébe, akkor tudnák tartani pl. a megjelenést az optimizáció miatt.
PC-ből több millió van, és mindegyik másmilyen, ezért sem lehet tökéletesen optimizálni egy játékot a platformra.De vannak gyöngyszemek is,(CAPCOM)amik remekül vannak optimizálva.
meg mért nem csinálják meg rendesen minden játékba, meg miért
időigényes?
előre is köszöntem:)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.