A Ubisoft szakértője szerint akár az akciójátékokban is megállja a helyét az MS mozgásérzékelős technológiája, ha legalább olyan gyors, mint a sima kontroller.
A Ubisoft szakértője szerint akár az akciójátékokban is megállja a helyét az MS mozgásérzékelős technológiája, ha legalább olyan gyors, mint a sima kontroller.
Frederic Blais, a franciák „Kinect szakértője” nemrég elég érdekes információkat osztott meg a nagyközönséggel az Xbox World 360-nak adott interjújában. Amikor a közelmúltban felreppent a hírverés, miszerint a Kinect kamerája mégsem fog saját CPU-val rendelkezni, helyette a konzol belső erőforrását használja, sokan fel voltak háborodva. Szerintük a minőség rovására megy a költségkímélés, mert valljuk be, proci nélkül némileg mérséklődik a Kinect előállítási költsége. Blais szerint nincs ok az aggodalomra:
„Egyáltalán nem igaz, hogy minden a minőség rovására menne. Nem tudom, hogy beszélhetek-e pontos adatokról, de a Kinect kevesebb, mint 1 százalékot emészt fel az Xbox 360 processzorának számítási teljesítményéből.”
S mivel alacsony a számítási igény, ezért hardcore akciójátékokban is elképzelhető a Kinect térhódítása. Ha testünkkel kivitelezett mozdulatok legalább olyan gyorsak, mint ha azt hagyományos kontrollerrel végeznénk, akkor ennek nincs semmi akadálya. Bár a Microsoft felhozatalából jelenleg hiányoznak a hardcore címek.
„Gondoljunk csak a Rainbox Sixre, ahol kézjelekkel utasítgathatod csapattársaidat, vagy valami ilyesmi. Amit ugye nem tudsz kontrollerrel kivitelezni. Nagyon magával ragadó lenne. Meglátjuk, hogy a hardcore játékosok készen állnak-e erre.” – mondta Blais.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.