A Hitman Absolution fejlesztésének vezetője, Tore Blystad fején találta a szöget azzal kapcsolatban, mi volt a korábbi Hitman-játékok legnagyobb problémája: "Habár a Hitman világa nagyon széles közönséget lenne képes megérinteni, a játékok annyira nehezek és nehézkesek voltak, hogy sokkal inkább lassan szerettette meg magát az emberrel."
Blystad éppen ezért úgy gondolja, ezen mindenképp javítaniuk kell a következő részre: "Ezzel a játékkal kapcsolatban a legnagyobb kihívást az jelentette, hogy sokkal szélesebb körűvé tegyük, mindenféle értelemben. Könnyebben tanulható és könnyebben játszható lesz, de megtartja majd a kemény, hardcore oldalát is. Erre azért van szükség, hogy ne idegenítsük el a régi rajongóinkat, akik annyira hűségesek voltak a sorozathoz az évek során."
A végére pedig egy kis önfényezés is jutott: a játék alatt futó, saját fejlesztésű Glacier 2 engine Blystad elmondása szerint fantasztikus mesterséges intelligenciával van felvértezve, a karakterek nagyon realisztikusan fognak viselkeni, ez fogja adni a játék központi elemét is.
Azelött képzelheted milyen volt mikor 1évvel később is hallottál új megoldásokról.
Sokkal nagyobb fíling, ha mindenre te jössz rá, hogy "jéé ezt is lehet használni, jéé ide is fel lehet menni, jéé ez tuti jó vmire és lám jó is".
Volt xy számú pálya és egy-egy pályán 3-4 módszer. Plusz mire rájöttél eltelik egy kis idő. Szavatossága ezáltal igen magas volt.
Most azt akarják leegyszerűsíteni amit nem kell. Aki nem vágott semmit az is darált egy jót, mert az is élvezetes volt legalább. Pont az volt a lényeg,hogy mindenki tudott vele játszani: amatőr és profi. Volt easy fok és extrém. Megcsinálhattad mészárosan is és csöndes merénylőként is.
Nem kell itt semmit se butítani!
Egyébként elgondolkodtató, hogy a mai játékos generációnak nem győzik lebutítani a régi nagy játékokat. Persze, nincs mit csodálkozni, ha ilyeneket olvas az ember, hogy: "Miután többször is próbálkoztam, hogy végigvigyek 1-2 pályát csendesen, egy idő után meguntam, megfogtam egy M4-et, és végigdaráltam.
Elég idegesítő tud lenni, mikor az ember nem jön rá, mit & hogy kellene.."
Tudjátok, mit gyerekek? Játsszuk mostantól azt, hogy végig csak egy gombot kell nyomni a billentyűzeten, a game pedig megcsinál helyettünk mindent. Ugye, milyen nagyszerű lesz? Nehogy már gondolkodni kelljen egy játékban...
1pálya volt benne, de azt annyiszor variáltam ahányszor akartam. A legvégén már SA módon csináltam meg úgy,hogy senki se vett észre és még a célpont se tudta,hogy már meghalt:)
Annál nagyobb fíling meg nincs is mikor elmész átöltözve az őrök mellett és látod ahogy utánnad fordulnak.
Lehetne robbantani az egész játékkal, ha úgy hagyják és kihasználják sok-sok pályával, fegyverrel, új mozgással, lehetőséggel ebben a generációban.
Én hülye meg eladtam a trilogyt ,mert ps3ra össze kellett szednem a lóvét. Most vehetem újra.
Mindentől eltekintve azért még remélem, hogy jó lesz.
(személyes vélemény, nem akartam senkit megbántani, de mégis tudtam vele játszani és hozzáteszem nincs ember feletti képességem ^^)
Az úgy volt,hogy az ember nem értette és nem látta át elsőre a dolgokat. Ezért pár óra után elkezdett esetleg örjöngeni, darálni, hullát elrejteni.
DE b@sszus, idővel az ember már kezdte kiismerni magát és akkor kezdte el variálni a dolgokat.
Most jönnek ezzel a casual baromsággal,hogy már elsőre könnyű legyen nehogy elmenjen az ember kedve.
Sikerült elérniük sztem,hogy az igazi Hitman rajongó nem meri előrendelni, mert pofára fog esni. Én legalábbis így teszek.
Elég idegesítő tud lenni, mikor az ember nem jön rá, mit & hogy kellene..
Én örülök neki, hogy egy kicsit butítják.
Én speciel a BM-el játszottam csak és be kell valljam elakadtam benne. Talán, ha játszottam volna a többi résszel.. Viszont ebben meg igazuk van. Ne kelljen már mindenkinek megvenni gyorsba az összes részt csakhogy végig tudják tolni akadálytalanul. Az MI-re meg kíváncsi leszek.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.