A Warcraft III-as DotA alkotója, IceFrog vezeti a csapatot a Valve-nél, akik rohamléptekben fejlesztik a DOTA 2-t, ami végre elszakadhat a Warcraft, a Battle.net, illetve az egyéb külső rendszerek, például a Garena használatától. Ennek köszönhetően a jelenleg is milliók által játszott cím végre igazi online sporttá nőheti ki magát, s persze a Valve támogatásával odakerülhet a legnagyobb e-sport címek közé.
A hivatalos leleplezés a jövő heti GamesComon esedékes, azonban úgy tűnik, hogy most kiszivárgott két screenshot, valamint egy artwork is. Ezeken nagyon jól látszik, hogy a DOTA 2 gyakorlatilag egy az egyben átveszi az eredeti DotA legtöbb tulajdonságát: a minimap alapján a pálya semmit nem változott, a grafikai stílus pedig továbbra is rajzfilmes, de persze a Source motornak köszönhetően modern.
Nyilván a legtöbb változás a felhasználói felületet érintette, hiszen végre itt is el tudtak szakadni a Warcraft III limitációitól: központi helyre került az élet- és manacsík, valamint a képességek, illetve szem elé kerültek hősünk legfontosabb tulajdonsága, úgy mint a támadóerő, a védekezés, és hasonlók.
Az idei év egyik legnagyobb PC-s durranása, s persze a következő évtized egyik legkomolyabb e-sport címe lehet a DOTA 2, nem csoda hát, hogy mindenki feszült figyelemmel várja a jövő héten esedékes bemutatót a GamesComon. Úgy tűnik, azonban, hogy valaki már nem tudott várni...
Sose lesz olyan versenyjátékm mint a dota vagy a dota2 lesz és remélem tönkre is mennek ahogy kijön...
Dota 4ever!
Source? Modern? Holaa!
Az elso minoseget ugysem fogja megugrani. Egyebkent kellemes kis program lehet belole.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.