Érdekesen alakul a megjelenésig hátralévő idő a Skyrim esetében. Míg a bejelentés után nem sokkal csak ámuldoztunk a mesés fícsörökön, nevezetesen a sárkányüvöltéseken és a Radian MI rendszer bámulatos képességein, az utóbbi időben a Bethesda finoman adagolja nekünk a nem éppen patinás konkrétumokat a The Elder Scrolls ötödik része kapcsán.
Peter Hines, a fejlesztők fejese a minap Twitter-csatornáján közölte, hogy a játékosok bármikor képesek fegyvereket és páncélokat létrehozni, úgy néz ki, hogy a fő hangsúly ezen van, tehát nem fognak sérülni a játék során, így nem is kell őket kijavítani a helyi kovácsnál drága pénzért. Már a legalapvetőbb RPG-kben sem használhatjuk örökké a csodálatos kardunkat, sárkányölésnél az állat masszív bőre kicsorbíthatja az élét - de nem a Skyrim esetében.
A fejlesztők továbbá megerősítették, hogy a Skyrim Xbox 360-as verziója egyetlen lemezen fog érkezni. Úgy látszik, a programozók jól értenek a tömörítéshez, ami nem csoda, tekintve, hogy 2002-ben mekkora királyság volt már az is, hogy a szintén tekintélyes méreteket megmozgató Morrowind is ráfért egyetlen CD-re.
En egyetertek veled, de azt elfelejted, h pl. a Gothic 1-2-3-at es a Risen-t sem kedvelik annyira a kritikusok, cikkirok, hajlamosak is megfelejdkezni roluk, hiba van 1 igen massziv rajongoi bazisuk a Piranha-as fantasy RPG jatekoknak, de sebaj. ^^ ;-)
Micsoda? Dragon age 1-2, Risen, Witcher 1-2, Neverwinter 2, - Egyikben sem volt fegyver vagy páncélkopás. Szép kis tartalmi tévedés.
Grafika, zene, szoval a kulcsin biztosan szep es jo lesz, csak az persze idosebbeket mar csak ideig-oraig kot le max.... Huuuu kezditetek ram hozni a parat, remelem azert tenyleg elvezheto, hangulatos tyutyerka lesz ! XD ;D
Sajnos így labdába sem rúghat az év címéért a Skyrim, ha szépen fokozatosan bejelentik a butításokat. Sajnálom hogy nem tesznek bele egy Hard fokozatot kifejezetten HC gamerek részére, ahol pl benne lenne a fegyverek craftolása.
Az a helyzet, hogy már lassacskán alap követelmény egy konzol a családokban, és ahhoz hogy ezt mindenki élvezni tudja, és minél több gammát adjanak el a fejlesztők, kőkeményen butítani kell a gammákat, és mindenféle ócska multiplayert kell beletenni feleslegesen.
Emlékszem még amikor Xbox-on nem 1x (hanem akár 10x is) napokra megakadtam egy gammában. Akkor még nem volt youtube végigjátszás, hanem jó esetben fórumokon beszéltük meg, hogy hogyan tovább.
A játékipar kőkeményen elqrvásodott, és abból is a gagyiqrvább irányba mozdult el.
Amíg egy Zeldát (Wii) úgy akarnak elkészíteni, ha elakadsz csak egy gombnyomás és a gép játszik tovább helyetted ötletekkel forradalmasítják a játékipart, addig Én és millió gamertársam csak szenved, mint akiknek kitépték a szívüket, mert nem kapunk a pénzünkért megfelelő kihívást, adrenalinbombát, kőkemény fejtörőket, ja és next-gen grafikát...
bár inkább azt mondom, hogy örülök, mert rohadtul megnehezített a játékot a pánvél és egyebek sérülése
Amúgy ja nem irnák a pozitivumok közé mert ez alap dolog. Viszont biztos vagyok benne hogy igy odairják a negativumokhoz hogy nem rongálódnak a fegyverek
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.