Több rekordot is megdöntött az NBA 2K13 a megjelenése hetén, igaz, pontos számokat még nem közölt a 2K Sports. A játékból az első napokban 49 százalékkal több példány fogyott, mint az NBA 2K11-ből, ami eddig a sorozat "gyorsasági" csúcsát tartotta. A kiadó szerint a gyors növekedés 66 százalékban a globális terjeszkedésnek tudható be.
Az online játékosok száma a duplájára nőtt az NBA 2K12-höz képest, míg az online lejátszott meccsekből 127 százalékkal volt több. Jason Argent, a 2K Sports marketingalelnöke szerint a kiadó elérte a célját, sikerült "új szintre emelnie" a frencsájzt. A játék október 5-én került boltokba, a Wii U-s változatra még várunk; ez a kiadás november 30-án érkezik.
Nem volt konkurencia
Az NBA 2K-sorozat minősége vitathatatlan, ugyanakkor a 2K Sports térnyeréséhez kétségkívül hozzájárult, hogy a játékai immár harmadik évre konkurencia nélkül rajtolhatnak el. Az EA Sports rosszul elsült reformkísérlete folytán idén is törölték az NBA Live megjelentetésére vonatkozó terveket. Az NBA illetékeseinek nyilatkozata szerint, bár csalódottak, hogy idén sem lesz kosárlabdás játéka az EA-nek, de a vállalat biztosította őket arról, hogy jövőre nem lesz probléma.
Alternatívák azért vannak, kisebb kaliberű fejlesztések is érkeztek időközben, de ezek sem jelentenek veszélyt a 2K Sportsra. A kinectes ritmusjátéknak szánt NBA Baller Beats például csúnyán leszerepelt, egy hónap alatt alig 3 ezer példányt értékesítettek Amerikában a Majesco játékából.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.