Torment: Tides of Numenera - már most imádják

  • Írta: fojesz
  • 2013. március 7.
  • Hír
Link másolása
A Wasteland 2 után az inXile Entertainment megint belenyúlt valami jóba, a Planescape: Torment szellemi örökösét már most imádják a rajongók, legalábbis a Kickstarter-kampány nagyon biztató.

Ahogy arról nemrég beszámoltunk, az inXile Entertainment Torment: Tides of Numenera címmel készíti el a Planescape: Torment szellemi örökösét. Miután a Planescape-licencet nem tudta megszerezni, az eredeti játék egy készítőjének új szerepjátékos univerzuma, a Numenera adja az új fejlesztés alapját.


A Torment: Tides of Numenera kifejezetten az egyjátékos módra koncentrál, klasszikus izometrikus szerepjátékot kapunk mély történettel, ami várhatóan 2014 decemberében jelenhet meg PC-re, Mac-re és Linuxra. A játék alatt a Unity engine dübörög egyébként, de látnivalóink még nincsenek belőle, hiszen a munkálatok alig kezdődtek el.

Mostani hírünk apropója, hogy elindult a projekt Kickstarter-kampánya, ami döbbenetes sikerhez vezetett: a fejlesztők által megcélzott 900 ezer dollár 6 óra alatt összegyűlt, és alig egy nap elteltével közel 1,7 millió dollárra hízott a készítőknek adományozott összeg. Huszonkilenc nap van még hátra a Kickstarter-gyűjtésből, ez alapján pedig rekordgyanús végeredmény van kilátásban.

Numenera

A Numenera-univerzum története a távoli jövőben, több milliárd év múlva veszi kezdetét, ennyi idő alatt megannyi civilizáció emelkedett fel és pusztult ki a történelem során. Hagyatékukat, a különböző technológiai csodákat, a numenerákat az átlagemberek próbálják hasznosítani, akik amúgy középkori szinten rekedtek meg.
Egyikük kitalálja, hogyan válhat ettől a hatalomtól mindenkinél erősebbé, hogyan élheti túl a halált, hogyan költözhet testből testbe egy-egy emberöltő után. Egy alkalommal viszont mellélőtt, és az egyik testből kilépve nem várt események történnek: megszületsz te.
6.
6.
KopyAti
A Planescape: Torment- hez létezik magyarítás?
5.
5.
KopyAti
Mi az a Unity engine? Ment az már valamelyik játék alatt?
4.
4.
markoci555
ez a történet nagyon szuper, várom a további cuccost :)
3.
3.
dBLOOD
#2: Jól gondolod, a hatalmas támogatás a Torment névnek, illetve a fejlesztőcsapat múltjának szól. Ez a pár emberke, a Wasteland 2, a Numenera, illetve a project Eternity fejlesztőcsapatainka kulcsemberei készítették a mai napig leghíresebb izometrikus rpg-ket, a crpg alapköveinek tekinthető műveket, úgy mint Fallout 1-2, Planescape: Torment, Baldur's Gate 1-2.
Fargo szerint a stílusa, szellemi mondanivalója miatt tekinthető a játék a Planescape (szerintem szimbolikus) folytatásának. Nézd meg a kickstarteren a videót, Fargo (többekközt a Fallout 1 producere) beszél a játékról.
A Planescape még mindig a legjobb crpg.
2.
2.
siedrenn
Lehet, hogy én gondolom rosszul, de ez miért tekinthető a Planescape szellemi örökösének? Abban, hogy izometrikus nézete lesz neki?
Szerintem csak azért lobogtatták meg a Planescape nevét, hogy gyorsabban menjen a gyűjtés.
1.
1.
DON GONDOCS
Ha régen voltak jó RPG-k akkor planescape torment volt az egyik legjobb
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...