Iain Smith producer a GamingBoltnak elmondta, hogy a GRID 2 sokkal okosabb mesterséges intelligenciával lesz felvértezve. A fejlesztők minden egyes versenyző viselkedésének paramétereit egyedileg állították össze, így mindegyikük más és más vehemensséggel viselkedik a pályákon. Hasonló megoldást találtunk a játék első részében is.
A javulás a mesterséges intelligencia dinamikájában mutatkozik meg. Ha sakkban tartjuk őket a saját komfortzónájukban, akkor máshogy kezdenek el viselkedni - kockáztatnak és taktikát váltanak. Hibázni is tudnak persze, hiszen foggal-körömmel hajtanak majd a dobogóért.
Az interjúból az is kiderül, hogy a pályák is dinamikusan változnak körről körre, így nem kell ugyanazokat a vonalvezetéseket leküzdenünk. Sokszor rögtönöznünk kell, hiszen ilyenkor nem tanulhatjuk ki a pálya jellegzetességeit.
A GRID 2 májusban jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
Intelligens ellenfelek meg jöhetnek (persze csak ha a szabályok rájuk is vonatkoznak), a furcsa szokásokkal csak óvatosan, nem kérek a garázsom elé "fonott kalácsot" :D
Ha online játszok, akkor abból a lobbyból szélsebesen kilépek, ahol ilyet tapasztalok, nem hogy még én is elkezdjem csinálni, szaporítva ezzel az idióták számát.
De nem vagyunk egyformák.
Itt meg majd az lesz hír ha a belső nézetről lesznek részletek >)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.