Iwata bejelentése alapján nem feltétlenül spórolásról van szó, inkább a kommunikáción finomítana a cég. Az E3-as sajtókonferenciákon nem túl hatékony módon, mindennemű célzás nélkül kell az összes piaci szereplőt megszólítani, hiszen a showt egyszerre követik az újságírók, az elemzők, a kiadók, a terjesztők és persze a játékosok is. A játékosok viszont nem kíváncsiak az eladási számokra, míg a befektetőknek és a forgalmazóknak éppen ez a fontosabb.
Ezért a Nintendo idén több kisebb eseményben gondolkodik: a pontos részleteket még nem ismerjük a program kapcsán, azt lehet tudni, hogy ezek kifejezetten az amerikai piac játékfelhozatalára koncentrálnak majd, és külön zártkörű bemutatót kapnának a forgalmazók, illetve külön bulin vehetnének részt az újságírók, ahol rögtön ki is próbálhatják az új címeket. A Nintendo azon is dolgozik persze, hogy az otthon ülő játékosok is hozzáférhessenek minden információhoz.
Iwata szerint az utóbbi időben játékbejelentésekben masszív Nintendo Direct-sorozat is ezt az új megközelítést képviseli.
http://bit.ly/11UfUKf
Szeretem a Nintendo Directeket, de az személyes, inkább csak a Nintendo fanoknak van. Mi mutatja meg a világnak, hogy mi a helyzet ezzel a konzollal is?
Hát persze hogy Yanez.
Azért sajnálom a Nintendosokat.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.