A Crytek úgy döntött, hogy némileg visszavesz a Ryse: Son of Rome karaktereinek poligonszámából: 150 ezerről 80 ezerre csökkent a sokszögek száma. de ez nem jelenti azt, hogy puritánabb grafikával érkezik a római akciójáték.
Hogy is kell ezt elképzelni? A LOD-ot eltüntették, s az új shadereknek és a normal mappingnek köszönhetően a karakterek sokkal életszerűbbek, mint korábban. Kompromisszumot csak ott kötöttek, ahol feltétlen szükséges: a láthatatlan részeknél, s ahol átfedések voltak.
A kevesebb poligon jobb teljesítményt eredményez. Cevat Yerli kiemelte, hogy a sokszögek nyers száma nem jelent egyet a jobb látvánnyal. Ahol elvettek, ott egy sor új fejlesztést is hozzáadtak.
Magyarán, egy optimalizációs folyamatnak lettünk most tanúi, ami általános és elfogadott norma a játékfejlesztés során. A tisztelt felhasználó az egészből csak annyit vesz észre, hogy a framerate stabilabb és a római hősök is szebben festenek az új gúnyájukban, bőrük gyűröttnek tűnik, s anyajegyeik is vannak.
Egyébként Crysis 3-ban a main karakterek 50-60k poligonból álltak.
Amilyen barom lehetsz.Szerintem olvasd el párszor mit írtál.
Picit gondolkozz el rajta,bár szerintem nincs mivel.
Aztán fuss egy újabb kört.
Tokos Tokod haveroddal együtt:-)
Bár nem hiszem, hogy túl nagy durranás lesz a game, inkább csak grafikatuning.
Ha majd új gépet veszek tuti nem ez lesz az első játékom rá.
OMG
Legalább kussolnának róla nem?
Egyébként fogalmam nincs, hogy ezt hogy engedheti meg az MS, hogy ilyen hír kikerüljön, főleg egy exkluzív címről. A felhasználó rohadtúl nem veszi észre a 150 és 80 ezer közötti különbséget, viszont így leírva nagyon gáz az egész, hogy felezni kellett.
Jó, hogy mér megjelenés előtt felére kell csökkenteni a poligonszámot :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.