Az idei Computexre az NVIDIA bámulatos techdemóval készült, amit most már ti is megnézhettek. A DirectX 12 asszisztálásával fejlettebb árnyékoknak, interaktív füst- és ködeffektnek örülhetünk a közeljövő játékaiban.
Nem untatnánk titeket a részletekkel, a szakik biztos maguk alá csinálnak az olyan hangzatos finomságoktól, mint a ray traced shadows, a sparse smoke és az interactive volumetric smoke (ez utóbbival az új Batman PC-s verzióját is felvértezik), nem beszélve a szintén DirectX 12-es folyadékszimulációról.
A techdemó egy GeForce GTX 980 Ti videokártyán futott, az NVIDIA így képzeli el a közeljövő játékait:
De szerintem érdemes átnézni a testépítő forumokra, mert ez itt nem az és kicsit offos a történet.
Ezt nem értem, milyen szint után vagy mire gondolsz? Azért 2-3 hónap nem sok semmire elég.
30kg híja volt annak, hogy a testsúlyom 2xesét kinyomjam, de ennyire értem a közelébe, tehát nem vagyok 110kiló...
Hurrá... micsoda előrelépés ! -.-
Meg akarják menteni az AMD-sek a szegény eltévedt lelkű embereket? :D
Vagy? Vagy miért haragszanak az nVidiára?
Én, amikor fekve kinyomok 110 kilót, akkor nem igazán tudok, csak mosolyogni arra aki csak 30-al szériázik ;)
Amugy nekem is vegig csak arra sikerult figyelnem, h mindjart szethullik a kep.
Vartam, h milyen alejto video lesz, de sztem ebben semmi extra nincs.
Nekem is az olyan dolgok dobnanak meg egy jatekot jobban, minthogy tobb ember lenne egy openworldben, be lehetne menni mindenhova, valos reakcioi lennenek az npc-knek (pl ha gugolva maszkalunk indokolatlanul, akkor rank szoljanak, h mi a francot csinalsz).
Szamomra a grafika eljutott odaig, h en elegedett lennek vele, viszont egy csomo minden baromira idegesit amikkel nem foglalkozik senki, pl, h egy gurulos szek ne legyen mar belebetonozva a palyara es ilyenek.
Egyébként ez mitől DX12? Mármint mi az, amit DX11 nem tud ezek közül?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.