Íme, az NVIDIA DirectX 12-es techdemója

  • Írta: zoenn
  • 2015. június 11.
  • Videó
Link másolása
Az idei Computexre az NVIDIA bámulatos techdemóval készült, amit most már ti is megnézhettek. A DirectX 12 asszisztálásával fejlettebb árnyékoknak, interaktív füst- és ködeffektnek örülhetünk a közeljövő játékaiban.

Nem untatnánk titeket a részletekkel, a szakik biztos maguk alá csinálnak az olyan hangzatos finomságoktól, mint a ray traced shadows, a sparse smoke és az interactive volumetric smoke (ez utóbbival az új Batman PC-s verzióját is felvértezik), nem beszélve a szintén DirectX 12-es folyadékszimulációról.

A techdemó egy GeForce GTX 980 Ti videokártyán futott, az NVIDIA így képzeli el a közeljövő játékait:

43.
43.
arcadia
#40 erősödik. De persze attól is függ milyen programot csinál:) hirtelen megindul majd stagnál aztán megint megindul és így tovább. Sokan a stagnáló időszakban szoktak lejönni az egészről és megy el a kedvük mert azt hiszik, hogy folyamatos a növekedés/erősödés és csalódnak. 2 év edzés után tudtam nagynehezen kilóval szériázni fekve majd jó egy évig maradtam azon a szinten (nagyon szar érzés volt, hogy megáltam) aztán egyszercsak derült égből villámcsapásként 110 rá egy hónappal 120 és így tovább 150 ig. Végül szétbaszattam a vállam, könyököm, térdeim az erőltetéstől és abba hagytam 5 év után! Ennek már vagy 8 éve de még mindíg sajog a vállam ha úgy mozdulok. Nem éri meg nagyon komolyan venni elhihetitek:))
41.
41.
dzsiádzsó
#38: 2-3 hónap alatt nem lehet látványosan izmot építeni, maximum a kondidat tudod feljebb húzni, az izmaid lesznek erősebbek, de hogy nőjenek... Nem is értem itt egyesek miről beszélnek, még kokszal sem lehet csak évek során igazán látványos növekedést elérni.
De szerintem érdemes átnézni a testépítő forumokra, mert ez itt nem az és kicsit offos a történet.
39.
39.
godach
#38: 2-3 hónap, pontosan elég annyira, hogy ha közben megfelelően táplálkozok és nem a sok szar kokastápot szeded, akkor ne csak víz legyen rajtad hanem izom is ami maradandó és nem csak optikai célja van, a szőke, vasalt hajú lufi tirexeknek...
38.
38.
Stranger
#34: "2-3 hónap edzés után, aki nem nyom ki 110 kg-t..."
Ezt nem értem, milyen szint után vagy mire gondolsz? Azért 2-3 hónap nem sok semmire elég.
34.
34.
godach
#32: 2-3 hónap edzés után, aki nem nyom ki 110 kg-t az vagy 40 kiló, vagy valamit nem jól csinál. Mondjuk, nekem ez a vége volt és sose voltam nagy testépítő, de ha bemész egy ilyen teremben, ennél jóval odabaszósabbakat lehet látni, tehát nem értem, mi annyira hihetetlen, vagy vicces ebben, de ám legyen.
30kg híja volt annak, hogy a testsúlyom 2xesét kinyomjam, de ennyire értem a közelébe, tehát nem vagyok 110kiló...
29.
29.
Stranger
#28: Nem lehet minden hirtelen realisztikus. Egy lépéssel közelebb vagyunk a valósághoz. Nem nagyon lehetett még ilyen füsteffektet látni, én kb. csak az Arma3-ban láttam olyat, hogy megmozdul a füst valamilyen hatásra. Na meg sok más dologra használhatják majd a plusz erőforrást, ez csak egy random techdemo a sok közül...
28.
28.
kopic
"A DirectX 12 asszisztálásával fejlettebb árnyékoknak, interaktív füst- és ködeffektnek örülhetünk a közeljövő játékaiban."
Hurrá... micsoda előrelépés ! -.-
22.
22.
godach
20.
20.
dzsiádzsó
#13: És akkor mi van, ha kinyomsz fekve 110-et? Ja bocs lehet szériázni kicsit többet is ér 30-al, mint hogy te telisz@rt gatyával ordítva egyszer (ami valószínű nem is igaz) kinyomtál fekve 110 kilót, ha értenél ehhez az egészhez, akkor most tudnád magadat járattad le, mosolyogj magadon barátom, jó nagy .... vagy.
18.
18.
supair
#15: ..nem tudja.De Ő megmondta!
17.
17.
Dreadlox
Hiába szép a játékod, ha az AI a halakéval vetekszik. Sztem inkább a AI-ra kéne rágyurni, hogy ne olyan ellenségek legyenek akik rádrohannak és azt mondják "ide célozz engem lőj le először.
13.
13.
godach
Értem én, hogy van aki nem szívleli az nVidiát, de ilyenkor mire jó a szöveg?
Meg akarják menteni az AMD-sek a szegény eltévedt lelkű embereket? :D
Vagy? Vagy miért haragszanak az nVidiára?
Én, amikor fekve kinyomok 110 kilót, akkor nem igazán tudok, csak mosolyogni arra aki csak 30-al szériázik ;)
9.
9.
Tokodboy
Ez egy kalap szar volt. Nem tudom elképzelni mit akart ezzel az Nvidia, de ez még 8 évvel ezelőtt sem nyűgözött volna le senkit.
8.
8.
Skandara
hmm, addig tetszett a cucc amíg azt hittem telefonon fut.
7.
7.
Intricate
hat az a fust valahogy eleg "erdekes" nekem nem realisztikus, gondolom meg lehet azt jobbra is csinalni.
6.
6.
dcba
#4: Vmit vmiert :D

Amugy nekem is vegig csak arra sikerult figyelnem, h mindjart szethullik a kep.

Vartam, h milyen alejto video lesz, de sztem ebben semmi extra nincs.

Nekem is az olyan dolgok dobnanak meg egy jatekot jobban, minthogy tobb ember lenne egy openworldben, be lehetne menni mindenhova, valos reakcioi lennenek az npc-knek (pl ha gugolva maszkalunk indokolatlanul, akkor rank szoljanak, h mi a francot csinalsz).

Szamomra a grafika eljutott odaig, h en elegedett lennek vele, viszont egy csomo minden baromira idegesit amikkel nem foglalkozik senki, pl, h egy gurulos szek ne legyen mar belebetonozva a palyara es ilyenek.
5.
5.
Spectrum
Ahogy nézem, ennek nagyobb a füstje, mint a lángja.
4.
4.
ADMlN
Szóval a közeljövőben nem lesz vSync?
3.
3.
dzsiádzsó
Fantasztikus tényleg, csak jó lenne a a gagyi Nvidiás füst effeket helyett (ami legalább olyan esetlennek tűnik, mint egy mezei 2d-s, de 10x akkora erőforrás kell hozzá) inkább olyan utópisztikus dolgokat valósítanának meg, mint a (valóban) rombolható környezet a fejlesztők, vagy az se ártana, ha nem 20 ember sétálna egy GTA-as 10 milliós városba. Nekem kicsit többet ad hozzá az ilyesmi a játékban, mint az hogy reflection reflectionja is tükröződik már egy kátéközben láthatatlan részén valami objektumnak, de hát ez én vagyok, másnak biztos ez a grafika alfája és omegája...
Egyébként ez mitől DX12? Mármint mi az, amit DX11 nem tud ezek közül?
2.
2.
Cipo3
Ez akkora látványorgia, hogy én nem látok belőle semmit. És nem szép
1.
1.
DON GONDOCS
Hát szép meg látványos az biztos de ebből játék közben csak annyi tűnik fell hogy ezis szétlőve gyorsan a következőt.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...