Sokkal dinamikusabb élményt nyújt a The Banner Saga 2, mint az elődje. A harc marad a központi elem, amely még mindig körökre osztott rendszerben zajlik, de kevésbé lesz gépies. Minden csapatnak lesz egy speciális egysége, illetve megjelenik a támogató kaszt és a négylábú lények is. Az egyik képes álcázni magát, így lesből támadhat a meglepett ellenségre.
Nem muszáj minden ellenfelet megölni a csetepatéban, néhányuk - látva társaik halálát - idő előtt elmenekülhet. A győzelmi feltételek között szerepel, hogy elég megölni egy bizonyos fajta ellenségtípust. Persze levadászhatjuk a menekülőket is, így több hírnévre teszünk szert.
Több szereplő visszatér az első részből, mint például Rook is, akinek lesz egy új képessége, a fosztogatás. A karavánok kezelése is megváltozik, embereink több kategóriába lesznek sorolva. A legfontosabbak a clansmanek, akik gondoskodnak az embereink ellátásáról, vadászni mennek és hasonlóak. Őket is kiképezhetjük harcossá, de akkor az ellátmányunk gyorsan megcsappanhat.
Ez lesz a trilógia középső fejezete, az előző rész mentéseit importálhatjuk, így ha valamelyik szereplőnk már halott, ahhoz igazodni fog a történet is. A zeneszerző ismét Austin Wintory lesz, így már borítékolhatóak a fülbe mászó muzsikák.
A The Banner Saga 2 még idén napvilágot lát PC-n, Xbox One-on és PS4-en.
Az első részt imádtam, zenei téren az utóbbi évek játékait kivétel nélkül döngöli földbe. A hihetetlenül részletes rajzolt hát- és előtér, valamint a karakterek is szemet gyönyörködtetőek. És mivel nagy rajongója vagyok a körökre osztott taktikai szerepjátékoknak, tárt karokkal várom ezt is és a trilógia befejező részét is.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.