A rajongók a NeoGAF fórumán adtak hangot a panaszuknak, miszerint az eddigi demók alapján lineáris játéknak tűnik a Quantum Break. A Remedy pr-osa, Thomas Puha igyekezett csillapítani a kedélyeket, szerinte a felfedezéssel sem lesz gond, elbeszélgethetünk az NPC-kel, és elmerülhetünk a játék világában. Magyarul, nem teljesen lesz lineáris az Xbox One-exkluzív cím.
Puha szerint a korábbi prezentációk során 5 percbe kellett belesűríteniük a játék lényegét, nem jutott idő a nyugodtabb felfedezésre. Az időmanipulációs akciót azért is ostorozták a játékosok, mert a hősünk viszonylag könnyedén teljesítette benne a kihívásokat. A fejlesztő leszögezte, nem kell aggódnunk, hiszen a végleges verzió sokkal nehezebb lesz, az ellenfelek mesterséges intelligenciája is fejlődni fog.
A Monarch katonáiból több típussal találkozunk majd, a strikereket például kísérleti Chronon-technológiával vértezték fel, ezért közel sem olyan könnyű megölni őket.
A Quantum Break április 5-én jelenik meg.
En remenykedem benne, h egyszercsak eljutnak odaig, h nem a grafikat skalazzak az egig, hanem mondjuk a mesterseges intelligenciat ami reagal arra amit a jatekos csinal (pl megkerdezze, h hulye vagyok e, ha gugolva megyek, vagy mint a hulye ugralok ossze vissza) es mondjuk veletlenul generalna kuldiket vagy mondjuk egy NPC kulonbozo stilusban reagalna kulonbozo jatekosokra, a kulsotol a ruhazaton at a jatekos stilusaig es aszerint haladna a jatek es aszerint alakulnanak dolgok, de ez sztem kb a lehetetlen kategoria, igy maradnak ugyanazok a stilusok minden evben es kapjuk a milliomodik assassin-t vagy Cod-t csak szebb grafoval.
Nálam is sokkal nagyobb élményt jelent és sokkal emlékezetesebb egy játék ha pl lineáris de jó dramaturgiával és mély igazi karakterekkel rendelkezik mint hogy egy nyitott világban ugyanazokat a küldiket csinálom századjára.
Persze vannak kivételek,a legjobb ha van szoros,érdekfeszítő történetvezetés de vannak választható lehetőségek.Lineáris(vezetett)mégis nyitott világ több lehetőség a legideálisabb.
Személy szerint egy jó értelmes sztorinak jobban örülök.
Most komolyan, h nezett volna ki, ha egy prezentacion a jatekos 2 percenkent elpatkol. Nyilvan ultra easy-n nyomtak es meg be nem fejezett M.I.-vel. A remedy eddig nem okozott csalodast, a jatekaik, mindig baromi jok es hangulatosak, ha nem is mindig forradalmiak, de latszik bennuk a szenvedely, h ok meg nem az Ubi es EA fele tomeggyartok, hanem igazi fanatikusok. Remelem igy is marad.
Amugy mekkora nev mar: Puha Tamas :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.