Akik támogatták anno a Stasis Kickstarter-kampányát, bizonyára emlékeznek arra, hogy a fejlesztő stretch goalként megígérte, hogy a megjelenés után egy külön fejezetben ismerhetjük meg a játék előzményeit és a történetben szereplő megavállalat, a Cayne Corporation háttérét. Ma kiderült, hogy a prequel mégsem egy szimpla kiegészítő lesz, hanem az alapoktól kezdve, önálló játékként építi fel a készítő, Chris Bischoff.
Az úriember egy részletes blogbejegyzésben taglalta az okokat: a renderelt 2D-s háttereket 2,5D-sre cseréli az előzményjátékban, a karakterek viszont teljesen 3D-s modellt kapnak, ami már az alapjátékban nem működne, vagy túl sok időbe telne megvalósítani.
Az új bevilágítás miatt a csapat pontosabban belőheti az egyes helyszínek hangulatát. A design is új irányokba megy el, a Stasis-univerzum egy eddig ismeretlen szegletét ismerhetjük meg az előzményben.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.