Az EverQuest Nextet még 2013-ban jelentette be a Sony Online Entertainment (a mostani Daybreak Game Company), ám a cég fejese, Russell Shanks egy közleményben adta tudtunkra, hogy a csapat elkaszálta az MMORPG-t.
Az indoklás szerint a játék egyszerűen nem volt szórakoztató és nem felelt meg a sorozat kritériumainak. Pedig a Daybreak az elmúlt húsz évben szívügyének tekintette az EverQuest sorsát, de már a fejlesztés során látszott, hogy a Next nem fog robbantani.
Ami a sorozat jövőjét illeti, az EverQuest és az EverQuest II támogatása nem áll le - a rajongók legnagyobb örömére. Tudjuk, egyik se mai gyerek, de mégis egy stabil bázis áll mögöttük.
Az MMORPG.comnak adott interjújában Shanks megerősítette, hogy az építkezésre és felfedezésre épülő EverQuest Landmarkot nem törölték, továbbra is készül. Eredetileg a játék tartalmát teljes egészében átvitték volna a Nextbe - még szerencse, hogy nem hagyták elveszni.
Köszi, kindzsal!
Először a Fable, most meg ez... Évekig fejlesztett játékokat kukáznak a kiadók? Ilyen gazdagok vagy ennyire nincs píz?
A negatív kritikák 90% feletti egyetértésűek. A játék túlárazott, playerek elfogytak a kritika szerint, és nincs benne tartalom. Kedves volt sony entertainment: Minden játékotok elk***tátok.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.