E3 2016: Pofásodik a W40K - Inquisitor: Martyr

  • Írta: Shifty
  • 2016. június 16.
  • Videó
Link másolása
A tavalyi Gamescom előtt mutatkozott be a hazai fejlesztésű Warhammer 40.000 - Inquisitor: Martyr. A játékról ezidáig eléggé korai felvételeket lehetett csak látni, a mostani videón azonban egyértelműen tetten érhető a fejlődés.

Tavaly év végén mi is ellátogattunk a hazai Neocore csapatához, ahol nem csak beszélgethettünk a Warhammer 40.000 - Inquisitor: Martyr vezető narratív dizájnerével, Juhász Viktorral és Mártha Dávid pr-menedzserrel, de ki is próbálhattunk egy korai változatot a játékból.

A Van Helsing-sorozatot is készítő srácok legújabb fejlesztése ezúttal az IGN vendége volt, és jó látni, hogy az eltelt több mint fél év alatt láthatóan rengeteget fejlődött a Warhammer 40.000 univerzumában játszódó ARPG.

A játék a tervek szerint még idén meg fog jelenni, első körben PC-re.

10.
10.
9.
9.
Drazhar
A pályadízájn szuper, meg úgy tényleg sikerült eltalálni a 40k világot, de ez a játékmenet nekem még mindig sántít :S
8.
8.
kamgecam
#4: Köszi, közben végignéztem és így már tudom az infót! :)
7.
7.
PaprikaJancsi
Pofásan néz ki :)
5.
5.
kastorhun
Rengeteget fejlődött.
Szerencsére gyorsabbak az animációk mint a múltkori bemutatónál.
4.
4.
Shifty
#3: Jönni fog konzolokra is, de a fókusz most a PC-s változaton van.
3.
3.
kamgecam
Rohadjanak meg azt mondták, konzolokra is kiadják! x(
2.
2.
Stranger
Tényleg sokat fejlődött... és látványban is ott van a játék, ügyes emberek dolgoznak náluk.
1.
1.
felegyi
Egy kicsit brutál lett a dolog... sőt nem is kicsit, igen jó!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...