A PlayerUnknown's Battlegrounds azzal tűnt ki a Battle Royale-játékok közül, hogy 100 főt eresztett egymásnak egy 8x8 kilométeres pályán. A brit Automaton csapata azonban ráígér erre.
Az egyelőre Project X címmel futó lövöldéjük alapértelmezetten MMO-szerű élményt ígér, egyszerre 1000 játékos kószálhat egy 12x12 kilométeres térképen. A világ rombolható, vadállatok népesítik be, az időjárás dinamikusan változik, a karakterünk pedig fejleszthető természetesen, és sztorit is kapunk. A fejlesztők azonban Battle Royale-módot is ígérnek, itt 400 játékos eshet egymásnak.
Mindezt az Improbable által szállított SpatialOS közreműködésével érik el, amely egy felhőalapú technológia: a srácok egy sor számítási feladatot delegálnak a szervereknek, így lényegesen gazdagabb élményben lehet részük a játékosoknak, mintha pusztán a saját hardverüket használnák. Ilyesmire készül egyébként a Microsoft is a Crackdown 3 esetében, ott a pályák rombolhatóságát biztosítja a redmondiak szerverparkja.
Hogy mindez mennyire működik a gyakorlatban, az jövőre derül ki: az első játszható verzió tavasszal érkezik a Project X-ből.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.