Mint arról két hete beszámoltunk, megérkeztek az első Counter-Strike: Source-frissítések, melyek az egyes körök elején fontos vásárlást piszkálják meg.
Mint arról két hete beszámoltunk , megérkeztek az első Counter-Strike: Source-frissítések, melyek az egyes körök elején fontos vásárlást piszkálják meg. Akkor maguk, a Valve fejlesztői sem tudták, hogy mi jót fognak változtatni a játékon, annyit tudtunk meg mindössze, hogy a vásárlába turkálnak majd bele.
Két hetes munkájuk gyümölcse az ún. "Dinamikus Felszerelési Árrendszer" - mit is takar ezen fogalom? Nos, ezentúl a fegyverek és más felszerelések árai ahhoz mérten fognak változni, hogy a játékosok milyen gyakran ruháznak be egy-egy kör elején egy bizonyos mordályba. Például egy vakítógránát olcsóbb lesz, ha az aktuális átlagosnál kevesebben vásárolnak belőle, viszont drágább, ha többet. Az október 11-étől életbe lépő frissítés érdekes, ám véleményem szerint nem feltétlenül szerencsés húzás ez a játékosok szemszögéből nézve.
hogy neked mennyi eszed van egy szóval nem említettem a multiplayerét a cod nak
CS: Source rlz. :D
de viszont ez a fegyverárazást nagyon nagy hülyeségnek tartom, mert van aki már ránéz a pénzére a kör elején, és fejből rávágja, hogy mit tud venni abból az összegből (mint pl én :))
de így kicsit nehezebb lesz azért, de nem biztos...lehet szokható lesz azért ez a dolog :)
majd meglátjuk....
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.