PlayStation 4 Prón extra grafikai opciót is választhatunk függetlenül attól, hogy van-e 4K-tévénk, vagy sem. A játék rendezője, Cory Barlog megerősítette, hogy a God of War esetében is választhatunk a 4K felbontás vagy a jobb teljesítmény között.
A Performance mód azoknak jön jól, akik a sima framerate kedvéért a magasabb felbontást is beáldoznák. Persze, ha csak 1080p-s képernyőd van, akkor nincs választási lehetőséged, de örülhetsz annak, hogy a 4K-rendereléshez használt teljesítményt a játék jobb futtatására fordíthatod. A 60 fps még nem biztos, csak a "simább" framerate garantált.
Az alábbi videóban közelebbről is megcsodálhatjuk Kratos új csatabárdját, a Leviathant. A fegyvert a kaland során folyamatosan fejleszthetjük, rúnákat pakolhatunk bele, így pusztító támadásokat idézhetünk elő.
Végül még egy fejlesztői napló érkezett, amely bemutatja, hogyan keltették életre a Sony Santa Monica srácai Kratos fiát, Atreust.
A magyar felirattal érkező God of Wart mi már kipróbáltuk Prágában. A játék már aranylemezre került, így április 20-án tutira a boltokba kerül PS4-en. A legutóbbi 4K-s gameplayt erre találod.
Meg mit vársz, amit a mostani generáció nem tud?
4K 60FPS-t? Az emberek 95%-ának az még PC-n is csak álom, nem egy ~130ezres konzolon.
Csak egy szaros VGA 300 ezer, ami TALÁN már képes erre stabilan.
De ha te szeretnél 5-600 ezret fizetni egy konzolért, akkor megteheted most is. PC-nek hívják.
A PS4 Pro kb. annyit tud, mint egy GTX 1060, az XOX meg nagyjából 1070 szinten van. Átlag gamereknek ez mire nem elég?
Ha valaki meg hardcore, és 4K 120FPS-t akar, akor leballag a legközelebbi számtech boltba, aztán 1 millából összerakat egy gépet.
De azért irreális elvárásaink ne legyenek már...
UC4 vagy Horizon is nagyon szép volt,játékidő kétszer annyi mint egy COD vagy BF1.
Tartalmilag,történetileg és minden téren minőségi gamek!
Ha ezeket a minőségeket szállítanák a többiek is (Ubisoft,EA stbbb),akkor 2-3 évig még simán ellennénk!Nekik kellene felnőni,de ha nem akkor is marad a Sony!!!
Nekem ez a szint jelenleg elég és nem kell több!!!
Én a következő 3 évben nem szeretnék generációváltást!!! Max 2021 év vége!!!
Majd kinézünk egy jó kis co-op játékot, és ha nyerek, te állod, ha te nyersz, akkor én. Így legalább a vesztes sem jár annyira rosszul. :)
(A pixel art stílusú játékok meg a nosztalgia végett direkt néznek úgy ki, ha lehet, azokat se keverjük ide.)
És hogy menynyire stabil vagy nem!
Sajnos a konzolos társadalom is el..rvult!
Régen miért volt elég az hogy a jártéknak jó története van és hogy jól ősze van rakva!
Mostani trendekel az a baj hogy a játék fejlesztők elustultak!
It is tisztelet a kivételnek.
Úgy vannak vele hogy elég a 4k és az elképesztő grafika
Csak azt felejtik el hogy hiába van bearanyozva a szar az még szar marad!
Bocsi a kirohanásom miat!
Nagyon rosz irányba ment el ez az egész!
Na mind egy is
Üdv mindenkinek
Peace
https://i.imgur.com/kuKCbM5.jpg
https://i.imgur.com/ziNitlk.jpg
Mindkettőt (Uncharted 4 Lost Legacy, Horizon Zero Dawn The Frozen Wilds) saját Pro gépemmel készítettem. Amíg ezt a szintet el nem érik Ubi és társai, nem kell csere. Egyébként Naughty Dog egészen jól áll kihasználásban, de még mindig nem fogyott ki az erőből sima PS4:
https://www.youtube.com/watch?v=UzdNECcio54
Röviden szerintem nem kell sietni sehova.
De hogy teljesen összezavarjalak vegyük elő az id egyik játékát a rage-et ami konkrétan egy darab texturat használt ahonnan aztán az engine kicsipegette magának melyik része melyik tárgyon van. Az kérlek128000x128000 felbontású volt. Akkor az 128k felbontású. Amúgy manapság a reszletesebb modellek mondjuk fő karakterek már rég 4k texturat kapnak ha nem nagyobbat. De mellette lehet ott van egy bokor ami csak 1024x1024 es texturat használ.
Amugy ha minden targy 4k texturat használna nem nagyon kellene jatszanod egyikkel sem konzolon de még pcn sem nagyon. Orbitalis mennyiségű adat. Nincs az a memoria mennyiség ami tárolja jelenleg, meg olyan adatbusz meg proci ami megfelelő sebesseggel ezeket mozgassa neked.
Ez egy egyszerű termékéletgörbe modell. Az átlag gamer nem akarja a csúcstechnológiát megfizetni. Az átlagember semmiből nem akar csúcstechnológiát, jó neki az Opel, nem kell a Ferrari. Ebből lehet tömegesen eladni. Jobb hardver->drágább cucc->kevesebb játékos. Ez senkinek nem érdeke. A játékfejlesztők is csak látszatsírnak, de tudják, hogy a közepes szint az, amiben a vásárlóerő és a pénz van.
PC-n sincs másképp, az átlag gamer ott is kompromisszumos, régebbi vason játszik. Sőt, bármilyen terméknél ez van - ha sokat akarsz eladni, át kell gondolni, mi az ár.
Egyébként valóban jobb lenne ha csak ezekre fejlesztenének, nekem is prom van, de tekintve hogy sokkal nagyobb többségben vannak az alap PS4-esek, meg a slimesek ebből akkora balhé lenne mint az állat. Ha valamit downgradelnek abból mindig balhé lesz. Már pedig ha az erősebb hardveren csinálják az downgrade lesz. Egyébként a leghosszabb generáció a leghosszabb, 8 évig tartott. Gondolom Te is emlékszel a végére. Ha most megnézed közel se olyan rossz a helyzet, szóval szerintem nem lesz generációváltás még most. Majd ha hülyén néz ki minden rajtuk, majd akkor lesz.
Mit is szeretnèl tulajdonkèppen? 1000euros konzolokat?
A konzol azt jelenti hogy egy arànylag erős kicsi gèp olcsòn. Ki a faszom fizetne egy konzolèrt ennyit?
Tovàbbà, mèg mindig nem èrtem. A jàtèkok 90%-a nem prèseli ki a konzolokat. Akkor meg minek az erősebb?
Jàtèkfejlesztèsben kell fejlődni elsődlegesen. Ma egy AAA multiplatformos cìm 100-150milliò euro. A mostani generàciòra ès akkor az ex cìmekről jobb nem beszèlni ami jòval több pènzbe kerül. Mit szeretnèl? Hogy az egèsz vilàg jàtèkokat gyàrtson?
Nèzd màr meg lègyszives hogy a ps3-nàl pèldàul milyen grafikàn volt a TheLastOfUs. Majd tedd mellè az UC4-et stbstb. Hàt ha szerinted ezek előzőgeneràciòsok...... a TLOU-nàl konkrètan izzott a ps3.
Egyèbkènt meg ugyanaz lenne mint mindig. Kijön az ùj generàciò kapsz egy csilivili "ùjgeneràciòs" jàtèkot..... csak kàr hogy az egèsz egy bugtenger ès üres.
Hagyjunk màr időt a fejlesztőknek is. Ne a 4k meg 120ezer fps utàn fussanak màr. 4èvnek kellett eltelni ahoz hogy kezdjenek valòban mostani generàciòhoz "mèltò" cìmek megjelenni amik valòban tartalmasak. Hagyjuk màr hogy talàljanak ki olyan technològiàkat programokat....stb amivel mondjuk egy rendes jàtèkhoz nem 4-5-6èves munka szüksègeltetik.
A váltást persze hogy nem igénylik, amíg nem látják az alternatívát. De mint mondtam, ha fejlesztenének játékokat exkluzívan a Pro-ra/One X-re, mint célplatformra, és látnák mire képesek, összehasonlítva az alapgépből kisajtolt látvány hirtelen már nem is lenne annyira szemkápráztató. PS4-re is azért váltott a nép, mert megjelent a PS4, és egyszerűen erősebb masina révén többet/jobbat nyújtott a PS3-nál, nem azért mert a PC (már évekkel azelőtt) leelőzte. Az lett az új standard. Ez eddig is így működött és ezután is ugyanígy fog működni.
Persze olyanok is vannak egy generációváltásnál szép számmal, akik inkább várnak még a vásárlással egy ideig, de az embereknek alapvetően mindig a jobb kell. Hidd el, ha most bemutatnák az új generációt, és látnák, hogy mit tud, ugyanúgy meg akarnák venni. Meglátják a demozott "játékot ami sokkal bitangabbul, észrevehetően sokkalsokkal szebb", és kelleni fog nekik. Aztán mire megjelenne a konzol, már átléptük az 5 évet is, ami teljesen korrekt intervallum egy generációnak.
A lényeg az, hogy már most meg van a tech ahhoz, hogy szebb játékok létezzenek konzolon (így általánosságban), de mégsem léteznek, mert az elavult hardvert is figyelembe kell venni. Gyakorlatilag az előző generációra fejlesztenek. Ha nem hajlandóak a mostani alapgépeken túllépni, akkor bizony kell a következő a tényleges fejlődéshez.
Ez akkor lenne igaz ha legalàbb minden AAA cìm egy UC4, HZD grafikàval jönne ki konzolokra, ès pc-n kb 1,5-szer szebben nèzne ennèl ki. De egyenlőre ez kicsit sem làtszik. Sőt a ha jòl emlèkszem az ubisoft taglalta vagy az idei vagy a tavalyi E3-on hogy a pc-ket -igènyeket- piackutatàssal mèrik fel. Azaz hogy piackutatàs alapjàn a boltban -nem hasznàltan, neten meg fusi alatt vàsàrolt- az eladàsok alapjàn a többsèg pc-n 1080p-be TUD jàtszani màr nem emlèkszem mennyi fps mellett, high beàllìtàson.
Aminek lehet egyik kivàltò oka az àrak amit LexerTheFirst faszànyosan taglalt.
Az hogy a fejlesztők pc-re ultra beàllìtàsokkal szolgàlnak az csak "szorgalom" ugyanis nem tèrül meg nekik. Az alap koncepciò egy jàtèkfejlesztèsnèl 1080p mert ez van a többsègnek. Ha a konzolok vihogva hozzàk 1440p-t ès a nagytöbbsèg pc-nek is 4K lesz az alap majd akkor ők is vàltanak ès platformtòl függően butìtanak vagy felhùznak.
Nem lennèk meglepve ha a most megjelent FarCry5-nèl nem vèletlenül maradtak volna ki a pc-s grafikai beàllìtàsok.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.