Frissítve: Bukott a Capcom, bajban a Dead Rising

  • Írta: Shifty
  • 2018. szeptember 19.
  • Biznisz
Link másolása
A kiadó ugyan állítja, az idei teljes pénzügyi esztendő összbevételeit nem befolyásolja a kiesés, de a Capcom Vancouver projektjeinek lelövése így is komoly veszteséggel járt.

A Capcom az év elején jelentette be, hogy komoly átalakításokat hajt végre a Dead Rising-sorozatért felelős Capcom Vancouver csapatánál. Akkor a stúdió alkalmazottjainak 30 százalékától búcsúztak el, miközben több készülő projektet is lelőttek, vagy újragondoltak.

Utóbbi sorsra jutott a Dead Rising készülő új felvonása is, amiről korábban az a hír járta, hogy kevésbé lesz ambiciózus, de úgy néz ki, hogy az aktuális pénzügyi év első felében összejött rekord nagyságú veszteség miatt megint újra kell terveznie mindent a kiadónak.

Ez pedig jelentheti azt is, hogy a Dead Rising-sorozat egy jó időre parkolópályára kerül, az erőforrásokat ugyanis olyan projektekre allokálja a kiadó, amelyek várhatóan pénzt is termelnek, legyen szó a Monster Hunter-sorozatról vagy a Resident Evil második részének várva-várt felújításáról.

A kiadó azonban leszögezte, a közel 4,5 milliárd jenes rekordveszteség nem befolyásolja a korábbi előrejelzéseket, így tartani fogják a jövő március végén záródó aktuális pénzügyi esztendőre tervezett számokat.

Update! A kiadó egy, a Kotakunak küldött közleményben megerősítette, hogy egyúttal be is zárta a Capcom Vancouvert, ami 158 ember kirúgását jelentette. A csapat összes projektjét leállították, innentől kezdve a nagyobb címeket egytől-egyig Japánban fejlesztik majd.

7.
7.
A bukasban szerintem kozrejatszott, hogy a harom csak Xbox one-Ra jott a konzolok kozul, es akkoriban pont a ps4-re volt raizgulva mindenki. Nyilvan nem csak e miatt, de sztem siman lejtmenetet inditott es a 4. Resz mar senkit se erdekelt.
5.
5.
GAMEROD
Soha nem bírtam az olyan játékokat amikben lépten-nyomon zombik vannak, ezért lesz jó a RE2 mert abban legalább meghatározott számú és jellegzetes külsejű helyszínhez igazodó öltözetű zombik vannak, nem ezek a tucat random generált végtelen számú valamik amik a tucatlövöldékben.
4.
4.
Slik
egy linearis tenyleg para zombi jatek kene jo tortenettel, kevesbe agyatlan es sokkal jobban kidolgozott gyilkolassal
3.
3.
#1: A filmek tetszettek, csinaljanak inkabb azokat :-) ugy ertem csinaltassanak :-)
1.
1.
kastorhun
Dobják egyszerűen kukába ezt a szériát, felejtsék el egy életre. (az lenne a legjobb)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...