A Divinity-sorozatért felelős Larian Studios még márciusban jelentette be a Divinity: Fallen Heroest, ami nem a megszokott módon szövi tovább a játéksorozat történetét, a koncepció ugyanis ezúttal az XCOM-ra hajazó körökre osztott stratégiát ötvözi a szerepjátékos panelekkel. A belga csapat viszont időközben megkapta a Baldur's Gate harmadik részének fejlesztését is, és érthető módon most minden erőforrásukat erre a projektre fókuszálják
A játék bejelentésekor bemutatott trailer.
Ez pedig azt jelenti, hogy a Divinity: Fallen Heroesra sokkal kevesebb figyelem jut. Éppen ezért a csapat úgy döntött, hogy egy időre félreteszik a munkálatokat, mert szeretnék, ha korábban bejelentett játékuk is ugyanolyan minőségben készülne el, amit megérdemel. Vagyis nem a projekt törléséről van szó, csak időleges jegelésről.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.