A nyár elején láthattuk először mozgásban a Thanaclara legújabb projektjét, amely lényegében az 1998-as Star Wars: Rogue Squadron mai köntösbe öltöztetése volt, vagyis Unreal Engine 4-et pakoltak a játék alá. Az akkor bemutatott játékmenet-videó a The Jade Moon küldetésen keresztül mutatta meg, mennyire jól áll a játéknak a friss, vadonatúj grafikus motor.
A Lucasfilm viszont nem nézte jó szemmel a rajongói kezdeményezést, így felszólítást küldött a csapatnak, hogy minden létező anyagot töröljenek. Ez azt jelenti, hogy a fejlesztőknek a YouTube-on megtalálható videóikat, illetve a Redditen található csatornájukat is le kellett állítaniuk.
Pedig ezt néhányan megjátszották magyarországon a 90-es években. Aztán jött a Lyukasarc, hogy srácok ezt nem kéne. De mivel a könyvek már ki voltak adva, ezért a bünti az volt, hogy angolra le kellett fordítani, hogy az USA-ban is kiadhassa a Lukasarts.
Személy szerint én ilyen indíttatásból használnék saját fejlesztésű játékot egy általam tisztelt vagy szeretett címmel, ami kedvemre volt, aminek világi elemeit, szereplőinek 3D modell karaktereit, hangjait stb. használnám fel (most tök mindegy, hogy felújítanék egy régit vagy újat hoznék létre). Ez is egyfajta kifejezése a szeretetnek, hogy utánzásra méltónak találom az eredetit, mert annyira meg tetszett, hogy szeretnék én is ebben a világban lévő dolgokkal csinálni valamit, létrehozni egyet, ami működik és élvezhetem a saját alkotásomat és nem biztos, hogy a pénz vezérelne, mert nagyobb valószínűséggel ingyen osztanám meg az alkotásomat mások felé azzal a szándékkal, hogy ők is örömüket leljék benne és könnyen hozzáférjenek.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.