A Remedy Entertainment 2001-ben készítette el a mára kultikussá vált Max Payne-t, amelyet akkor még a Gathering of Developers felügyelt kiadóként, majd a 2003-as folytatást a Rockstar Games karolta fel, ami a harmadik részt már fejlesztőként is jegyezte – így maradt a sorozat Rockstarék kezében. A Remedy azonban megegyezett velük az első két játék remake-jének elkészítéséről.
Az egyezség értelmében a Remedy a Max Payne és a Max Payne 2: The Fall of Max Payne felújítását egyetlen önálló alkotásként fejleszti, s a munkálatokhoz a Rockstar olyan büdzsét biztosít, ami általában jellemzi a finn stúdió AAA-játékait. A remake-et a Northlight motor hajtja majd meg (akár a Quantum Brake-et vagy a Controlt), és PC-re, PlayStation 5-re, illetve Xbox Series X/S-re készül. Mivel a projekt még korai koncepciós szakaszban jár, ezért várható megjelenési dátumot nem tűztek ki.
Crytek: Ez a példád remekül hozható a GTA és a Mafia esetében.
“Nem véletlen hogy sok "remastered" szinte észre se vehetően nem tér el a régitől.” -> GTA Trilogy
“A remake-en meg egyből látod hogy azzal meló volt..nem csak újra kiadták” -> Mafia 1 Remake
Az első mondatodra pedig a #26-os komment a válasz, ami pedig: Nem.
Tudod mit oke legyunk pozitivak es hatha jo lesz, ha meg az lesz akkor azonnali vetel lesz, imadom mind3 Max Payne-t.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.