Silent Hill 2 - változik a kamerakezelés, és vele a harcrendszer is

  • Írta: fojesz
  • 2022. október 21.
  • Hír
Link másolása
A héten bemutatkozott a Silent Hill 2 sokat pletykált remake-je, amely nem csak a látványon, de a játékmeneten is csavarni fog természetesen.

A héten a Konami hivatalosan is bejelentette, hogy visszatér a Silent Hill-franchise, az egyik fejlesztés pedig a Silent Hill 2 sokat pletykált remake-je lesz, amely a lengyel Bloober Teamnél készül olyan Silent Hill-veteránok közreműködésével, mint Akira Yamaoka és Masahiro Ito. Habár a játékról még nem sokat részletet hallottunk, a bemutató mellé csatolt PlayStation Blog-bejegyzésből már kiderült néhány apróság.

Ebben Mateusz Lenart, a Bloober kreatív direktora elárulta, hogy az elsődleges céljuk az, hogy megőrizzék az eredeti játék atmoszféráját, miközben igyekeznek modernizálni a játékmenetet. Ennek megfelelően - ezt a szemfülesek már kiszúrhatták az első trailerből - váll fölötti kameranézetet használnak majd, ami azt is lehetővé teszi számukra, hogy átalakítsák a harcrendszert és bizonyos jeleneteket a könnyebb beleélés érdekében.

Triviális, hogy a 2001-ben megjelent PS2-es eredetihez képest a látvány is jelentős fejlődésen esik majd át: ehhez a fejlesztők az Unreal Engine 5-öt használják, és különösen jó hasznát veszik a Lumen bevilágítási rendszernek és a Nanite-nak, amivel elképesztő részletességű helyszíneket alkothatnak. Ezenkívül természetesen a motion capture áldásos hatását is érezhetjük majd, a karakterek arckifejezése szavak nélkül is rendkívül beszédes lesz az ígéretek szerint.

A Silent Hill 2 remake-je PC-re és PS5-re jelenik majd meg első körben; a játék természetesen kihasználja majd az új generációs PlayStation összes fontosabb fícsörét, így a 3D audiót és a DualSense finomságait is.

3.
3.
habo
És miért nem az első részt,utánna pedig a másodikat?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...