Visszatérhet a rombolható környezet a következő Battlefield-játékban

  • Írta: aronsz
  • 2024. január 13.
  • Hír
Link másolása
Ráadásul úgy tűnik, hogy minden eddiginél komolyabb terveket szőnek a fejlesztők, akik egy álláshirdetés miatt „buktak le”.

Az EA oldalán tűnt fel egy álláshirdetés, melyben VFX rendezőt keresnek a Ripple Effect stúdióhoz, a Battlefield mögött álló csapathoz. Tapasztalat munkatársat keresnek, akinek a feladata a poszt szerint „az iparág legrealisztikusabb és legizgalmasabb romboló effektjeinek” megalkotása lesz.

Később is kiemelik, hogy optimalizált, hiperrealisztikus VFX létrehozása a cél. Nagyon úgy tűnik tehát, hogy külön figyelmet szeretnének fordítani a sorozat szeretett elemének visszatérésére. A Battlefield-játékokban a Bad Company óta kiemelkedő volt a környezet változása, pusztulása.

A Battlefield 2042 nem sikerült olyan jól a stúdiónak, mint szerették volna, sokan éppen a rombolhatóságot is kifogásolták. A játék kudarca után a fejlesztők azt mondták, hogy tanultak a hibáikból, és a következő részt már ennek megfelelően fejlesztik. Talán ennek köszönhető az is, hogy most külön hangsúlyt fektetnek erre a mechanikára.

A stúdió dolgát nehezíti a The Finals megjelenése. A korábbi DICE fejlesztőkből alakult Embark Studios első projektje ugyanis pont a rombolhatóságot helyezi középpontban. 2023 végén megjelent játék komoly sikernek örvendett, alig egy hónap alatt meglett számukra a 10 millió játékos, igaz, ingyenes online lövöldeként a csalók komoly problémákat okoznak.

Mindenesetre a rombolhatóság hangsúlyos visszatérésének biztosan sokan örülnének, kérdés, hogy képes lenne-e a mechanika újra visszahozni a széria régi fényét.

13.
13.
Zisten
Az a vicces, amikor kitalálnak valami jót és utána dobják.
pl. BF5: Hanyatt tudod vágni magad a földön. Amikor lőnek rád ez sokszor jól jött. Következő részben kuka.

BF2042ben is pár jó dolog, de nem egységesen mindenhol.
- Portal módban ha lelőnek tudsz kúszni a csapattársad felé, hogy felélesszen. A sima 2042 pályákon ezt nem tudod.
- CQ és Breakthrough módban tudsz AI ellenfelekkel játszani, meccset indítani egyedül, de csak a 2042 pályákon. Portal mód pályáin SAJNOS nincs ilyen, se a Hazard Módban. (Ez utóbbi játékmódból ígyy nehéz kiszedni a trófeát.) Múltkor ott álltunk 20 percet, hogy induljon, de nem volt ki becsatlakozzon.)
12.
12.
Grabowsky30+
Nem mondom, hogy nem lenne jó egy tényleg jó lövöldözős single élmény, de azért alapjában véve ez a téma inkább multiban az igazi. Botok lövöldözése azért egy idő után unalmassá válik. Nekem hiányzik egy jó BF multiélmény valami óriási pályával háború feelinggel.
11.
11.
Low Noise
Remélem lesz benne egy modernkori single player kampány.
8.
8.
Kratoska
#3: Az elméleted már ott megbukik, hogy teljesen tárgytalan, hogy ez a játék milyen formában jönne ki, ez a semmirekellő úgyse fizetne érte. Csak benyögte megint a kötelező semmitmondó kommentjét, mintha nem lenne neki tök mindegy, hogy egy game hogyan, mikor, multival vagy külön szingli kampánnyal jelenik meg.
6.
6.
sanada
Annyira hiányzik a piacról egy jó Battlefield, mint egy falat kenyér, tragédia amit a DICE a BF1 után képvisel.
4.
4.
Doomsayer
Na majd mindjárt bereklámozzák 2024-ben, hogy az új Battlefield majd eléri a 2008 nyári Xbox360 játék minőségét 16 év múlva, amikor a mai fejlesztőkkel minden olyan egyszerű, hogy az is kész csoda, ha elindulnak a játékok...
2.
2.
Br1sk
úgy fest a következő a bad company 3 lesz végre. ez azt is jelenti hogy single kampányra is számíthatunk. amivel bepróbálkozhatnának egy nyílt világú single kampány, még nem csinálta senki ilyen modern military stílusú játékban.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...