Új roadmapet kapott a Star Wars Outlaws

  • Írta: pandaril
  • 2024. szeptember 29.
  • Hír
Link másolása
Ugyan a játék eladási számai elmaradtak a kiadó elvárásaitól, a Ubisoft nem engedte el a Star Wars Outlaws kezét, és gőzerővel készülnek a javítások, amelyek két ütemben érkeznek a steames rajt előtt.

A hét elején robbant nagyot a hír, hogy elhalasztják az Assassin's Creed Shadows megjelenését, ennek pedig az egyik legfőbb indoka, hogy a Star Wars Outlaws rajtja igencsak gyengének bizonyult. A Ubisoft már-már a jófiúk szerepébe kerültek, hisz inkább eltolják a játék megjelenését, hogy a plusz időt annak tökéletesítésére és a bugok kiirtására szánhassák.

Ezzel párhuzamosan azonban Star Wars Outlaws kezét sem engedték el, sőt a fejlesztőbrigád gőzerővel a patch-ek készítésén dolgozik. Most pedig már az ütemtervet is tudjuk, hogy ezek a frissítések mikor is érkeznek. A jó hír, hogy a novemberi steames megjelenés előtt két nagyobb update is érkezik majd a játékhoz, hogy pontosan miket is fognak tartalmazni, azt csak nagy vonalakban lehet egyelőre tudni.

Ugyan kritikai értelemben a Ubisoft elégedett volt a játék teljesítményével, az eladási adatok már annyira nem tetszettek a kiadónak, aki nemcsak eltolta a novemberre várt AC-játékot, de szakított az eddig megszokott season pass és előrendelői rendszerükkel is, így pedig minden játékos egyszerre vetheti majd bele magát a jövőbeni játékaikba, a Shadows pedig abban is mérföldkő lesz, hogy már az első naptól fogva elérhető lesz a legnépszerűbb PC-s játékáruházban, a Steamen.

8.
8.
delphijos
#5: Nem a játékot akarom dicsérni ( bár én meglepően elvagyok vele ) meg nem is mentség, de azért az kicsit igázságtalan hogy ez az Ubisoft-ra meg erre a játékra van kihegyezve. Az igazság az hogy az AI a játékok többségében szar. A gond az, hogy erre költik a legkevesebbet, mert a grafikával, a játék hosszával, a sztorival stb... szemben, ez a legkevésbé reklámozható. A Stalker meg jó példa,benne volt minden ami szem szájnak ingere, csak közben meg arról se feledkezzünk meg hogy a megjelenéskor kb. semmin nem futott normálisan.
7.
7.
Low Noise
Előfizetéses rendszerek idején, kár nagy eladásokat várni, vastag tollal meg kell egyezni a Microsofttal és a Sonyval.
6.
6.
Ooorky
#5: Én nem toltam túl sokat őket, de olvastam jó pár embernél, hogy AssCreed 3 volt a csúcs, azóta folyamatosan butulnak az ubisoft AI-jai.
5.
5.
Tr4nCe
#4: Számomra az a durva, hogy a 2007-ben megjelent Stalker-ben tudtak olyan MI-t összerakni, ami elég jól tudott reagálni a te cselekedeteidre és sokszor olyan érzésed volt, hogy nem csak egy NPC, akit azért raktak oda hogy megöld, hanem ha kaki került a palijába, akkor elszalad egy fedezék mögé gyógyulni, közben segítséget kért a PDA-n, és véletlen elfeledkeztél volna róla, akkor sunyi módon mögéd lopakodott és hátba lőtt. Ez volt 2007-ben A-Life 1.0! Ehhez képest 2024-ben az Ubisoft még mindig nem tudott egy értelmesen reagáló MI-t kifejleszteni sokkkal de sokkal több pénzből. Egyébként a többi nagyobb AAA-s cég is tanulhatna MI írást a Stalker csapattól.
4.
4.
sasncore
#3: Nem hiszem hogy az ellenfelek intelligenciát kapnak majd. Most minden ellenfél egy 'agyagkatona színtű' díszlet. stb.
3.
3.
Chdz
Majd talán rendbe lesz rakva ez is 1-2 év után, vicc... :D
2.
2.
Hanoi
Csak a szokásos Ubisoft tempó, kiadunk egy rakás szart, majd ráérünk taknyolni
1.
1.
Extol
Jót röhögtem az erről a játékról készült videókon.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...