Az Xbox Partner Preview keretein belül shadowdroppolták októberben a Blindfire-t, ami a klasszikus aréna shooter játékmenetet egy egyszerű, ám mégis kardinál változást hozó elemmel dobta fel: a játéktér teljesen sötét. Harc közben nem látunk alapvetően semmit, azonban a hallásunk sokkal élesebb. Ennek köszönhetően minden zaj, amit az ellenfél csap, elárulja a helyzetét, viszont ezt ránk is igaz. Éppen ezért a féktelen lövöldözés helyett inkább a taktikusabb vadászatot javasolják a készítők.
Bár a játék alapvetően egy lövölde, csapdákat is állíthatunk ellenfeleinknek, sőt még a környezetet is bevonhatjuk egy bizonyos mértékig. Sőt, ha meghalunk, akkor sem kell unatkozva bámulnunk a vaksötétbe, ugyanis szellemként szívathatjuk az ellenfeleinket, például reflektorral. És mostantól egy újabb platformon van lehetőségünk játszani a Blindfire-rel.
A játék már elérhető október 17. óta PC-n és Xbox Series X/S-en, mostantól pedig már PlayStation 5-ön is, early access címként.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.