E3 2011: Rage - körutazás a senki földjén

  • Írta: zoenn
  • 2011. június 8.
  • Videó
Link másolása
Ismét egy masszív gameplay anyaggal szolgálhatunk az id fanjai számára, a jól bevált receptek mindig is egyedi ízt kölcsönöztek a stúdió játékainak, ráadásul az első pillantás után mindig rájöhettünk arra, hogy ez csak Carmack bátyóék munkája lehet. Mozgásban még mindig súlyos az anyag.

Nem akarjuk leplezni azt a tényt, miszerint a Rage teljes egészében a DirectX 9-re épül, az pedig már jó fél évtizede jelen van a piacon, ennek ellenére a id mégis tud várat építeni abból a bizonyos anyagból. De még milyen várat! Egy fellegvárat! Hiába nem hoz semmi reformot a játékmenet, egyszerűen csak magába szippant, a posztapokaliptikus feeling már kissé lerágott csont, de a tűzharcokba nem tudunk belekötni.

Hosszabb végigvezetés következik a RAGE kreatív igazgatójának tolmácsolásával:

Frissítés: Van néhány új képünk is, csekkoljátok őket!

4.
4.
Azt én sem szeretem ha egy gépfegyverrel egy tárat kell egy ellenségbe belepumpálni, de lehet, hogy ezek itt már valahol a vége felé lévő advanced ellenek ?! :) Másfelől szerintem ezzel arra próbálnak terelni, hogy használjuk a fegyver speckókat. Mire gondolok ? Nyíl-puskának több fajta tölténye van: robbanó, elektromos... Nedves környezetben rázzunk, durva ellenfelekbe meg robbanós cucc, példának okáúl. :) Használjuk a pókot, állványos gépfegyvert, taktikázzunk. Az AI nekem nem tűnt olyan rossznak, a gránát elől és a robbanós lövedék elől elugrik, fedezékbe húzódik, ha egyedül marad menekül. Rendben lesz ez. Szerintem nem olyan rossz ez így videók alapján (nekem tetszik), persze az egész nem ér semmit, ha nincs egy jó történet mögötte és / vagy nincs hangulata az egésznek. Én ettől nem félek, szerintem jó lesz, na!

DX9-10-11:el kapcsolatban meg annyit, hogy bár van egy-két dolog amivel fejlettebb, a "geometry shaderrel" plusz látványos dolgokat lehet csinálni, a tesszeláció is kicsit fejlesztve lett (bár eddig is volt) a gpgpu ban is van potenciál és az egész felépítése miatt jól lehet optimalizációra gyúrni a 11-el, de azért csodákat ne várj tőle! :) A shadereknek pont ott van a lényege és az a jó bennük, hogy egy adott látványt többféle képen is elő tudsz állítani, illetve olyan dolgokat is létre tudsz hozni amire más esetleg nem gondolt. Ezért mondja Carmack, hogy nincs kihasználva és valószínűleg igaza is van.
3.
3.
Killerbee
#2: Jah pedig még a fegyverre mondja az elején h "ulta high-powered weapon" na ehhez képest 1 tárat lő az ellenbe.
2.
2.
Tshunin
Míg a korábbi videó felkeltette az érdeklődésemet, ez teljesen lerombolta. Szép meg minden, na de amit az AI művelt azt rossz volt nézni. És valami sebzés modell sem ártana, hogy ne kelljen egy egész tárat az ellen fejébe küldeni.
1.
1.
bledzer
Jhon Carmack rég megmondta, hogy a DX 9-et egyáltalán nem használják ki. A fő oka a dx váltásoknak az új dolgok eladása, úgy mint Op rendszer videókártya stb. Érdemes megnézni mondjuk a Dirt 3-at dx 9-ben 10-ben és 11-ben. Látszik a különbség de közel sem annyira hogy megérjen egy 70,000 forintos befektetést. De a piacnak nőnie kell és a fogyasztás alapú társadalom nem zökenhet ki ritmusábol. Ez van. Még szerencse, hogy ma is van olyan befolyásos ember a földön aki szembeúszik ezzel az árral.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...