Daylight - képek és részletek

  • Írta: zoenn
  • 2013. december 13.
  • Képek
Link másolása
Érdekes infókat kaptunk az első Unreal Engine 4-et használó horrorjáték sztorijáról, amely a nyolcvanas évek elején játszódik a Mid Island Bay Hospitalban. Emellett egy raklap screenshottal bővült a galériánk.

Történetünk a harmincas évek végén veszi kezdetét, amikor egy turistákat szállító gőzhajó kigyulladt és felborult New Kipling partjainál, több mint ezer utassal a fedélzetén. Az áldozatokat partra vetette a víz, a holtesteket és a maroknyi túlélőt kórházba szállították. Ám a növekvő költségek és az erőforrások hiánya miatt a létesítmény becsődölt, és 1948-ban bezárt.


Nem is beszélve arról, hogy egy rejtélyes napon a kórház teljes személyzete - betegekkel, ápolókkal és orvosokkal együtt - eltűnt. A bútorokat, a dokumentumokat és minden mást érintetlenül hagytak.

A nyolcvanas évek elején a G&C Investments Corp vállalat meglátta a lehetőséget az intézményben. Felújították és újranyitották, de a cég nem elégedett meg ennyivel, teljes Mid Islandet ki akarták maguknak sajátítani. Kutatókat küldtek a szigetre, akik ásatásokat végeztek, majd se szó, se beszéd távoztak. A város előjárói is vizsgálni kezdték a G&C kutatását, majd megtalálták az elhagyott ásatási területet. Tizenkét, komoly méretű lyukat fúrtak a földbe.


Főhősünk Sarah Gwynn, aki 1983-ban eszmél fel a kórház halljában. Előtte szinte semmit nem hallott a szigetről, ám a hely igen lehangoló, mihamarabb távozni szeretne onnan. Nem lesz könnyű.

A játék 2014 első negyedévében jelenik meg PC-re és PS4-re.

10.
10.
crytek
'Előtte szinte semmit nem hallott a szigetről, ám a hely igen lehangoló, mihamarabb távozni szeretne onnan. Nem lesz könnyű.'

Hát hogy is mondjam annak tükrében hogy 30 perces lesz a game nehéznek se fog tűnni :D (Ezt nem én találtam ki ők mondták.)

Unreal Engine 4 meg azért kellett mert minden inditásnál más lesz a pálya fasza randomgenerátor.

". Ugyanakkor a Daylight nem lesz hosszabb fél óránál. Hogyan fér hát bele egy összetett sztori egy ilyen nyúlfarknyi játékba? Egyszerű: az Unreal Engine 4.0-nak hála az elmegyógyintézet procedurálisan generálódik, azaz nem lesz két egyforma alaprajz és végigjátszás, minden menet alatt újabb és újabb nyomokat és infómorzsákat szedhetünk össze. "
9.
9.
drat576
#8: Dejó hogy megmondják nekem, hogy mire gondoljak ^^
8.
8.
#4: A fenyek rendben, a polyszam is (pl az osszadobalt korhazi cuccokkal a kepen), a texturak is ok.
Ja arra gondolsz hogy jo szines csilivili diszko-barbi-pony szinek kellenenek.
Hat az ide pont nem passzol..
Ammugy meg majd mozgas kozben kell levonni a kovetkeztetest.
7.
7.
giga321
Elég komoly a sztorija. Várom.
4.
4.
drat576
Ha már UE4 akkor lehetne szebb.
3.
3.
DON GONDOCS
2.
2.
ilor14
1983-ban eszmél fel? Ilyen telefonnal?!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...