E3 2015: Nem lehet lőni az új Mirror's Edge-ben

  • Írta: fojesz
  • 2015. június 16.
  • Hír
Link másolása
Az eredeti Mirror's Edge-ben ugyan lehetett lőni, de a játék lehetővé tette azt is, hogy fegyverhasználat nélkül érvényesüljünk. Nos, az új játékból teljes egészében kihagyták ezt a részt.

Ha figyelmesen nézted a Mirror's Edge: Catalyst tegnapi bemutatóját, talán neked is feltűnt, hogy Faith egyetlen egyszer sem használ lőfegyvert. A Polygon rá is kérdezett a DICE-nál, hogy ez miért van, a csapat producere, Sara Jannson pedig azt mondta, hogy az új Mirror's Edge-ben egyáltalán nem tudunk majd lőni.

Míg az eredeti játékban opcionálisan lövöldözhettünk, ha úgy hozta a helyzet, itt már fel sem tudjuk venni az ellenséges katonák által elejtett mordályokat, ehelyett a közelharc kapja a főszerepet: "Faith harcol majd, de sosem öl" - magyarázta Jansson. "A harc tulajdonképpen egyfajta kiterjesztése a mozgásnak, a flowra épít, és sokkal jobban passzol a játékmechanikához. Ha Faith eléri a flow-állapotot, vagyis hibátlanul fűzi egymás után a mozdulatokat, gyakorlatilag sebezhetetlenné válik, így kerüli ki a találatokat. Ha megáll, akkor sérülhet csak."

A Mirror's Edge: Catalyst 2016. február 26-án jelenik meg.

10.
10.
pitlord23
Ahhoz képest, hogy Faith sosem öl, már a trailerben sikerült kinyírnia egy embert, meg milyen hülyeség ez. hogy azért nem használ fegyvert, mert nem gyilkol. Basszus, egy 50 kilós tinédzser lány ne rohangáljon már gépfegyverrel, miközben képzett kommandósokat nyír ki, akik állva is alig tudnak célozni. Egy pisztolyt kéne maximum kapnia amivel olyan pontatlanul lehetne csak lőni, hogy ne legyen jobb mintha a közelharcra mennél rá.
9.
9.
McDuff
Opcionálisan benne hagyhatták volna, most ez egy kicsit elszomorít. Azért az első rész vége fele a szerver szobában lövöldözni és szétzúzni mindent nagy királyság volt!
Bele kell rakni egy 100G-s "Killing is not an option" achievementet és aki úgy akarja az úgy is úgy játssza. Én pl az elsőt kijátszottam rambózva is meg ölés nélkül is és nem bántam, mert joformán 2 különböző játékot kaptam! sztem ez is egy nézőpont...nem kapna rosszabb értékelést csak azért mert lehet benne lőni.
8.
8.
markoci555
Én nagyon élveztem benne a lövöldözést is, de szerintem is jót tesznek ezzel, maradjon csak ilyen pusztakezes, ne gyilkolásszunk.
7.
7.
golgotha
Faith sosem öl...:) csak lerugdos a századik emeletről...végülis a gravitáció a hibás a továbbiakban. Na de nem baj, jó game lesz ez.
5.
5.
Blueberry
Hát,szerintem jól jönne néhány helyzetben,de ha dobó kések/csillag...lesznek akk jó lesz :)
4.
4.
Macifasz
Helyes, felesleges volt már az előző részben is. Szarul is volt megcsinálva, plusz nem illett hozzá. Örülök ennek a döntésnek.
3.
3.
Kocsis92
ha jól megcsinálják ezt a flow-dolgot és tényleg lesz hatása a játékmenetre, nem csak annyi hogy jobban bírod az ütést, akkor baromi jó lesz :)
2.
2.
Suciu lazar
Lehet hogy nem passzol a témához de attól még nem kellett volna kihagyják. Az első játékban pl. a lépcsőházas rész nagyon epik volt, kifejezetten a fegyverek miatt.
1.
1.
l4cyk4
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...