Májusban érkezik a Senua’s Saga: Hellblade 2

  • Írta: zoenn
  • 2024. január 18.
  • Megjelenés
Link másolása
Az Xbox Developer Direct rendezvényen árulta el a Ninja Theory a várva-várt Senua’s Saga: Hellblade 2 megjelenési dátumát. Dobozos kiadás nem lesz belőle, csakis digitális, a játékideje pedig hasonló lesz az első részhez.

Főszereplőnk, Senua ezúttal is a 10. századi Izlandra érkezik a vikingek nyomában, akik fogságba ejtették népe tagjait. A Ninja Theory a hitelességre igyekezett rágyúrni, de rengeteg fantasy elemre is számíthatunk óriásoktól kezdve a draugrokig és így tovább. A lány pszichózisa ismét az élmény szerves részét képezi, a fejlesztők itt is mentális betegségekkel foglalkozó szakértőkkel működtek együtt a témában.

A legutóbbi szivárgásnak megfelelően a Senua’s Saga: Hellblade 2 tényleg 2024. május 21-én érkezik PC-re és Xbox Series X/S-re, ráadásul már az első napon a Game Pass katalógusába is bekerül.

Ára 49,99 dollár lesz, és csak digitális formában juthatunk hozzá. Ami a hosszát illeti, nagyjából 9 órás játékidőre számíthatunk, hasonlóan az első részhez.

10.
10.
DragonBleacPiece
sétaszimulátor mesterkélt ,,mentális betegség ábrázolása" álcával
9.
9.
daenath
50 dodo egy 7 oras tekdemoert? Hmmm!!!
8.
8.
Robilluma
#2: Picit se érdekel, hogy MS vagy PS vagy Rockstar, esetleg indie, stb. Nagyon vártam a játékot már 2020ra (akkorra ígérték, és nem, nem 2021ben kezdték, 2020ban az MS showcase-en lengették be a konzolváltás húzócímének), ehhez képest csúszik és csúszik és csúszik. Mutatni semmit nem mutatnak, de 2024re azért csak kiderül, hogy egy 7 órás móka lesz. Elvártam volna egy kiterjedtebb valamit, így ez csak egy 2.0 walking sim lesz.
Az hogy hány fő fejleszti, annyira nem izgat. Persze sejtem, hogy közelebb van az indie-hez, mint egy AAAhoz, de az MS égisze alatt ez valszeg simán AA. 40 fős csapat?
Tizenfős csapatok hoznak manapság össze olyan játékokat hogy ihaj (Biomutant 17 fő, de milliót lehetne sorolni), ez nem lehet kifogás.
GPom nincs, nem kölcsönzök, nem rágom a xart. Ezért zavar az 50 dodó, mivel megvettem volna.
4 éve várom és most benyögik h "shorter than..."
7.
7.
crytek
#6: Egyébként az hogy mikor volt bejelentve és a fejlesztés elkezdése között nem biztos hogy van konzekvencia. Lehet az a 7 év csak 4-5 vagy kevesebb.
Én 50 főt halottam ,meg azt hogy amúgy 150 fős a studió már.. De mellette ugye készül a Project Mara is..

"Ettől függetlenül reméljük ez is siker lesz" Ez studió szinten váltakozik hogy mi számit annak. Szerintem ha 1.5-2 millió el fog menni belőle számukra már atomsiker..más ezért sok studiót lelőni a vérbe hogy ez nulla semmi. Ott az Alan Wake 2 is röpködnek a 10/10-ek azt pénzt meg nem hoz..Ezek nagyon nem olyan játékok akik 10-20 milliókat a képernyők elé visznek, csak sokan ezt nem értik és szarozzák a mivoltuk végett.
6.
6.
geri_001
#1 Azt azért meg kell érteni, hogy ha jók az információim akkor a hellblade első része egy 20 fős csapattal készült el, most a második rész egy 40 fős csapattal. Ami lássuk be, hogy még mindig egy elég kicsi csapat ha AAA játékról van szó.

Míg mondjuk egy spiderman 2 ha nemrég megjelent folytatásokra gondolunk bár rövidebb idő alatt készült el, de 264 developer fejlesztette és sokkal nagyobb budgettel dolgoztak, így azért lehet gyorsítani a megjelenési folyamatokon.

Szerintem ehhez mérten nagyjából meg lehet érteni, hogy milyen budgettel dolgoznak a Ninja theorynál, és szerintem így jobban érthető, hogy egy ilyen kaliberű játékra miért volt szükség 7 évre. Bár azt is hozzátenném hogy az első bejelentés 4-5 éve történt és a full production csak 2021 környékén indult, szóval óvatosan az évekkel. Ettől függetlenül reméljük ez is siker lesz, és akkor még nagyobb bizalmat kapnak és még nagyobb budgettel fognak tudni készülni a következő játékukra. De az se baj ha ez a belőtt irány, mert az xbox lehet itt húzta meg a budgetet a day 1 gamepass játékoknál.
4.
4.
HMoody
#2: Sokszor belédállok és vitatkozunk, de a korrektség jegyében: itt most minden szavaddal egyetértek.
3.
3.
Seraph
Az első is gyenge volt, ettől se várok sokat.
2.
2.
crytek
#1: Felejtsétek már el ezt az az óra / ár arányt... ezernyi indie cím van ami 1 órás és 20-30 euro. Első napos game passos játék lesz, szóval nem az árral van a bajod hanem hogy MS ez 100%. Ha az első se tetszett neked ez se fog, ez ennyi.

Ez a "történet" egy betegségről szól...ők így mutatják be a küszködést. Persze hogy szar neked meg másoknak aki nem is tudom mit vár tőle.
1.
1.
Robilluma
Majd 7 évet dolgoztak egy 7 órás kalandon (az első is ennyi volt)???
50 dolcsit kérnek egy ennyire rövid játékért?
A díjnyertes Stray-nél is kb ennyi volt a végigjátszás és csak 25 dodót kértek érte.
Az amennyi gameplayt mutatnak ebből a játékból, nem arra enged következtetni, hogy ez oda fog verni.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...