Főszereplőnk, Senua ezúttal is a 10. századi Izlandra érkezik a vikingek nyomában, akik fogságba ejtették népe tagjait. A Ninja Theory a hitelességre igyekezett rágyúrni, de rengeteg fantasy elemre is számíthatunk óriásoktól kezdve a draugrokig és így tovább. A lány pszichózisa ismét az élmény szerves részét képezi, a fejlesztők itt is mentális betegségekkel foglalkozó szakértőkkel működtek együtt a témában.
A legutóbbi szivárgásnak megfelelően a Senua’s Saga: Hellblade 2 tényleg 2024. május 21-én érkezik PC-re és Xbox Series X/S-re, ráadásul már az első napon a Game Pass katalógusába is bekerül.
Ára 49,99 dollár lesz, és csak digitális formában juthatunk hozzá. Ami a hosszát illeti, nagyjából 9 órás játékidőre számíthatunk, hasonlóan az első részhez.
Az hogy hány fő fejleszti, annyira nem izgat. Persze sejtem, hogy közelebb van az indie-hez, mint egy AAAhoz, de az MS égisze alatt ez valszeg simán AA. 40 fős csapat?
Tizenfős csapatok hoznak manapság össze olyan játékokat hogy ihaj (Biomutant 17 fő, de milliót lehetne sorolni), ez nem lehet kifogás.
GPom nincs, nem kölcsönzök, nem rágom a xart. Ezért zavar az 50 dodó, mivel megvettem volna.
4 éve várom és most benyögik h "shorter than..."
Én 50 főt halottam ,meg azt hogy amúgy 150 fős a studió már.. De mellette ugye készül a Project Mara is..
"Ettől függetlenül reméljük ez is siker lesz" Ez studió szinten váltakozik hogy mi számit annak. Szerintem ha 1.5-2 millió el fog menni belőle számukra már atomsiker..más ezért sok studiót lelőni a vérbe hogy ez nulla semmi. Ott az Alan Wake 2 is röpködnek a 10/10-ek azt pénzt meg nem hoz..Ezek nagyon nem olyan játékok akik 10-20 milliókat a képernyők elé visznek, csak sokan ezt nem értik és szarozzák a mivoltuk végett.
Míg mondjuk egy spiderman 2 ha nemrég megjelent folytatásokra gondolunk bár rövidebb idő alatt készült el, de 264 developer fejlesztette és sokkal nagyobb budgettel dolgoztak, így azért lehet gyorsítani a megjelenési folyamatokon.
Szerintem ehhez mérten nagyjából meg lehet érteni, hogy milyen budgettel dolgoznak a Ninja theorynál, és szerintem így jobban érthető, hogy egy ilyen kaliberű játékra miért volt szükség 7 évre. Bár azt is hozzátenném hogy az első bejelentés 4-5 éve történt és a full production csak 2021 környékén indult, szóval óvatosan az évekkel. Ettől függetlenül reméljük ez is siker lesz, és akkor még nagyobb bizalmat kapnak és még nagyobb budgettel fognak tudni készülni a következő játékukra. De az se baj ha ez a belőtt irány, mert az xbox lehet itt húzta meg a budgetet a day 1 gamepass játékoknál.
Ez a "történet" egy betegségről szól...ők így mutatják be a küszködést. Persze hogy szar neked meg másoknak aki nem is tudom mit vár tőle.
50 dolcsit kérnek egy ennyire rövid játékért?
A díjnyertes Stray-nél is kb ennyi volt a végigjátszás és csak 25 dodót kértek érte.
Az amennyi gameplayt mutatnak ebből a játékból, nem arra enged következtetni, hogy ez oda fog verni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.