További infók a PlayStation 5 Pro-ról

  • Írta: osan
  • 2024. március 18.
  • Pletyka
Link másolása
Elméletileg az év végén érkezhet, az ünnepi szezonban a PlayStation 5 felturbózott változata, amiről már múlt héten több specifikáció is kiszivárgott. Most bővült a lista és a középgenerációs masina memóriájáról is többet tudhatunk.

Múlt héten az Insider Gaming jóvoltából megtudtuk, hogy a 2024-es ünnepi szezonban futhat be valószínűleg a PlayStation 5 Pro, és hogy felskálázott 8K-val, 45 százalékkal gyorsabb rendereléssel, jobb ray tracinggel és temérdek más újítással, fejlesztéssel fog a boltok polcaira kerülni. Most ugyancsak az Insider Gaming értesülései egészítik ki a listát:

  • A rendszermemória 28 százalékkal lesz gyorsabb, míg az alap PS5 448Gb/s-el számol, addig a PS5 Pro 576GB/s-el fog.
  • A CPU ugyanaz lesz, mint az alap modellben, azonban lesz benne egy ’High CPU Frequency Mode’, melynek hála 10 százalékkal, 3.85GHz-re tudjuk majd emelni a teljesítményt.
  • A hangzást pedig az automatikus hangerőszabályzó (ACV) fogja feljavítani, ami magasabb fordulatszámon fog pörögni, mint az alap modellben ezzel egy 35 százalékos teljesítményjavulást elérve.

Természetesen ezeket az információkat érdemes fenntartásokkal kezelni legalább addig, míg a Sony nem ad ki valamilyen hivatalos közleményt a középgenerációs konzollal kapcsolatban, viszont az Insider Gaming alapvetően megbízhatónak minősül az iparban.

11.
11.
Low Noise
GPU ról meg sok a pletyka 15 től 33on keresztül 67 teraflops ig, utóbbi kettő az rendes lenne, aminek értelme lenne minimum, az 22 teraflops azaz kb egy 3070 TI szintje.
10.
10.
Merőkanál
#6: Pontosan ez itt a legnagyobb probléma 4 éve kint van van a PS5 és 90% a játékoknak PS4 vagy valamilyen ősrégi Remastered .... Kurva gáz
9.
9.
delphijos
#7: "de abban igaza van az 1-esnek, hogy egy kicsivel lehetne erősebb a proci is"

Egyáltalán nem ezt írta.

OneX-nek is anno a CPU-ja maradt. Mindíg minden lehetne jobb, de mindennek ára van. Nem a nagyobb FPS volt állítólag a cél, hanem a konzisztensebb felbontás ( kevesebb skálázgatás ) Az RT-nél meg az esetleges szoftveres GI-on kívül nem sok vizet zavar a CPU.
8.
8.
KopyAti
Most akkor jól értem, lehet manuálisan húzni a procit?
7.
7.
Doomsayer
#2: Azért az RT-nek és/vagy a 60 fps-nek van proci igénye és bár igaz, hogy az AMD hardver és a konzol eleve nem a ray tracing-ről szól, de így is csak egy 3600X erejű prociról beszélünk. És bár minél jobban növekedik a felbontás, annál jobban lesz GPU limites minden, de abban igaza van az 1-esnek, hogy egy kicsivel lehetne erősebb a proci is, ha már facelift-elnek... Mert így félő, hogy minden ellenére csak a dinamikus felbontás lesz nagyobb az új modellen és ugyan úgy beragad 30 fps-re minden a proci miatt, mint az előző generációban. Persze én sem látok a jövőbe, meg minden és nem is akarok PS-t venni, de bizonyára drága is lesz és több évre való. Szóval totál nem rontaná el egy erősebb proci. De ez csak az én véleményem.
6.
6.
davidvbnn
Ezeknek a próknak a lényegét sose értettem. Nem igazi konzolgeneráció váltás. Akkor meg minek? Amúgy meg a legtöbb játékot még mindíg úgy tervezik, hogy fusson playstation 4-en is. Ez eléggé visszafogja a grafikát. Amúgy meg olyan hú de nagy különbséget ps4 meg ps5 grafika közt nem láttam. Azért régen a ps4 grafikája jóval jobb volt mint a ps3-é.
5.
5.
DragonBleacPiece
tudja valaki hogy ez a 45%-al gyorsabb renderelés mit takar ? meg a hangzás 35%-os teljesítményjavulása
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...