Sanctuary földje. A menedék. Lakosai talán nem is emlékeznek rá, de sok-sok évvel ezelőtt néhány bátor hős az élete árán is, de felszabadította ezt a gyönyörű vidéket az alvilág pusztító démoni erői alól. Azok a Pokol seregeivel szembeszállók, akik túlélték a nagy háborút, azóta nem csak, hogy aggak lettek, de bele is őrültek a rettenetes, folyton gyötrő emlékekbe. A vidéknek így most új hősökre van szüksége, a Gonosz ugyanis újra feléjük tart, és erősebb, mint valaha!
A Diablo sorozat harmadik epizódját a június utolsó hétvégéjén rendezett World Wide Invitational Paris fesztiválon mutatták be, mi pedig összeszedtük nektek a legfontosabb tudnivalókat a talán a valaha volt legnagyobb és legsikeresebb RPG folytatásáról. Következzen egy átfogó bemutató, lássuk, mivel kényeztetnek ezúttal a Blizzardos lányok!
A történet a Diablo II eseményei után húsz évvel játszódik. Mephisto, Diablo, és Baal elbukott, viszont a halandók földjét a Mennyországtól és a Pokoltól védő Worldstone is megsemmisült, így most a mi feladatunk lesz, hogy megállítsuk az újra erőre kapó gonoszt. Összesen öt karakterosztály közül választhatjuk majd ki hősünket – ebből a kiadó már kettőt fel is fedett, a barbárt és az ördögűzőt.
Minden karakternek különböző tulajdonságai, képességei, és persze eltérő erősségei, meg gyengeségei lesznek. Az ő segítségükkel kell majd végigverekedni magunkat a különböző questeken, legyőzve az elénk toppanó démoni szörnyek egész hordáját, na meg ugye az őket követő bossokat.
A játék teljes mértékben a klasszikus formulát fogja használni, és noha ezúttal már egy gyönyörű részletességgel kidolgozott, modern 3D-s világban fogunk kalandozni, megmarad a felső nézet, sőt a kezelőfelület, a HUD se változik sokat. Igazi nosztalgiajátékra számíthatunk a Dió 3 személyében, megdobva eme nagyszerű érzést egy igencsak klassznak mondható új motorral, és többek közt a manapság hihetetlenül sikeres co-op móddal.
A motornál leragadva annyit érdemes elmondani, hogy teljes mértékben a Blizzardos programozók keze munkáját dicséri, egyedül a Havok licenszelt kiegészítő hozzá. Ez utóbbinak köszönhetően nagyszerű élményben lesz majd részünk, a terep teljesen interaktív és nem utolsó sorban lerombolható lesz, akár egész falakat, vagy hidakat is porrá zúzhatunk.
A motor grafikai része nagyon erős, nem csak a belső tereket, de a hatalmas külső helyszíneket is lazán meg tudja majd mozgatni egy közepesen erős számítógépen. Nem véletlenül írtam ezt, a Diablo III ugyanis PC/MAC exkluzívként kerül majd fel a boltok polcaira, úgyhogy a konzolosok egy újabb nagyszerű címtől fognak sajnos elesni – na nem mintha annyira sajnálkozni kéne, gondoljunk csak ugye a GTA IV-re, az MGS4-re, vagy bármelyik nagy konzolos sztárra.
Egy random generátor is bekerül a játékba, mely a questeket, a különböző eseményeket, és a dungeonöket fogja véletlenszerűen létrehozni, így biztosítva a dinamikus játékmenetet, és persze az újrajátszhatóságot. A szavatosságról még az online cooperative és PvP játékmódok is gondoskodnak majd, melyek természetesen mind a Starcraft 2 megjelenésekor megújuló Battle.net rendszeren keresztül lesznek elérhetőek.
Jó hír, hogy Sanctuary földje kibővül, több új vidék is megnyílik előttünk a harmadik epizód alkalmával, ahol megannyi veszély, csapda és kihívás vár a játékosokra. Újdonság lesz még a megújult inventory rendszer is, melyet bár a készítők még nem mutattak be, azt állítják róla, hogy sokkal testre szabottabb, és jobban használható lesz.
Minimum gépigényt egyelőre nem tudunk, de a Blizzard sosem a csúcstechnológiát igénylő termékeiről volt híres – gondoljunk csak a World of Warcraftra, ami egy hagyományos irodai notebookon is remekül elmegy. Üres kézzel jöttünk a megjelenési dátumot illetően is, vigasztalásul azonban következzen egy remek gameplay videó!
A történet a Diablo II eseményei után húsz évvel játszódik. Mephisto, Diablo, és Baal elbukott, viszont a halandók földjét a Mennyországtól és a Pokoltól védő Worldstone is megsemmisült, így most a mi feladatunk lesz, hogy megállítsuk az újra erőre kapó gonoszt. Összesen öt karakterosztály közül választhatjuk majd ki hősünket – ebből a kiadó már kettőt fel is fedett, a barbárt és az ördögűzőt.
Minden karakternek különböző tulajdonságai, képességei, és persze eltérő erősségei, meg gyengeségei lesznek. Az ő segítségükkel kell majd végigverekedni magunkat a különböző questeken, legyőzve az elénk toppanó démoni szörnyek egész hordáját, na meg ugye az őket követő bossokat.
A játék teljes mértékben a klasszikus formulát fogja használni, és noha ezúttal már egy gyönyörű részletességgel kidolgozott, modern 3D-s világban fogunk kalandozni, megmarad a felső nézet, sőt a kezelőfelület, a HUD se változik sokat. Igazi nosztalgiajátékra számíthatunk a Dió 3 személyében, megdobva eme nagyszerű érzést egy igencsak klassznak mondható új motorral, és többek közt a manapság hihetetlenül sikeres co-op móddal.
A motornál leragadva annyit érdemes elmondani, hogy teljes mértékben a Blizzardos programozók keze munkáját dicséri, egyedül a Havok licenszelt kiegészítő hozzá. Ez utóbbinak köszönhetően nagyszerű élményben lesz majd részünk, a terep teljesen interaktív és nem utolsó sorban lerombolható lesz, akár egész falakat, vagy hidakat is porrá zúzhatunk.
A motor grafikai része nagyon erős, nem csak a belső tereket, de a hatalmas külső helyszíneket is lazán meg tudja majd mozgatni egy közepesen erős számítógépen. Nem véletlenül írtam ezt, a Diablo III ugyanis PC/MAC exkluzívként kerül majd fel a boltok polcaira, úgyhogy a konzolosok egy újabb nagyszerű címtől fognak sajnos elesni – na nem mintha annyira sajnálkozni kéne, gondoljunk csak ugye a GTA IV-re, az MGS4-re, vagy bármelyik nagy konzolos sztárra.
Egy random generátor is bekerül a játékba, mely a questeket, a különböző eseményeket, és a dungeonöket fogja véletlenszerűen létrehozni, így biztosítva a dinamikus játékmenetet, és persze az újrajátszhatóságot. A szavatosságról még az online cooperative és PvP játékmódok is gondoskodnak majd, melyek természetesen mind a Starcraft 2 megjelenésekor megújuló Battle.net rendszeren keresztül lesznek elérhetőek.
Jó hír, hogy Sanctuary földje kibővül, több új vidék is megnyílik előttünk a harmadik epizód alkalmával, ahol megannyi veszély, csapda és kihívás vár a játékosokra. Újdonság lesz még a megújult inventory rendszer is, melyet bár a készítők még nem mutattak be, azt állítják róla, hogy sokkal testre szabottabb, és jobban használható lesz.
Minimum gépigényt egyelőre nem tudunk, de a Blizzard sosem a csúcstechnológiát igénylő termékeiről volt híres – gondoljunk csak a World of Warcraftra, ami egy hagyományos irodai notebookon is remekül elmegy. Üres kézzel jöttünk a megjelenési dátumot illetően is, vigasztalásul azonban következzen egy remek gameplay videó!
Kapcsolódó cikkek
CPU: 1.4GHz or higher CPU
RAM: 1GB or more
VGA: 128MB video card Dx9
Aki nem hiszi, járjon utána: http://gepigeny.hu/games.php?id=705
(Ja és bocs az off-ért:)...!)
9: Ha shader model 3mas lesz akkor Geforce 6600 és ATi X1300 lesz a min. gépigény. A 9600,9800,X800-as ATi-k nem tudják az SM3-mat.
Én olyasmi gépigényre számítok, hogy shader 3.0 tehát 6600 GT v 9800 ATI, esetleg 1 giga ram, vistán 2 giga ram meg egy jó kis 3 ghzes intel, vagy 2 magos 1,6-os intel esetleg a leggyengébb AMD 2 magos. Ja...billentyűzet, egér, monitor:D
Én mondtam tudod h az új james bond játék a cod 4 motorját fogja használni... na.... a cod 4 első képei se voltak ultraszépek mint amikor megjelent.... most ránézel a pekingi olimia játékára, látod h az ember ki van dolgozva, izzad meg minden... de a fű amin áll.... pfuuuu... ezt mondja mindenki... de amikor megjelenik, addigra ki fogják dolgozni... a motorstorm 2ről is vannak videook, ahol KÖZZÉTETTÉK h 40%iig van kész... meg a QandQ red alert 3 is szépnek néz ki, de ha megnézed a hegyeket... csúnya... de mire kész lesz a játék addigra kijavitják ezt is.... nem tom mennyit értettél meg belőle de 1 biztos: a quantum of solace-t is ki fogják javitani, ujra nézik pixeltől pixelig... a cod 4 motorját használja ugyhogy olyan szép lesz a grafikája csak még nincsenek teljesen kész vele... pörgős lesz... mint a cod4is.... ennyi!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.