Nemrég az Electronic Arts úgy döntött, hogy figyelmét arra fordiíja, hogy minőségi játékokkal lássa el publikumát és máris lett egy áldozat: törölték a Tiberium projektet.
Nemrég az Electronic Arts úgy döntött, hogy figyelmét arra fordiíja, hogy minőségi játékokkal lássa el publikumát és máris lett egy áldozat: törölték a Tiberium projektet.
A cég azzal indokolta döntését, hogy a játék egyes aspektusait nehezen vagy sehogyan sem lehetett volna megvalósítani, ezért úgy döntöttek, felfüggesztik a játék munkálatait. Mike Verdu a Tiberiumot fejlesztő stúdió feje egy e-mailben így nyilatkozott:
"Nehéz szívvel kell közölnünk, hogy az összes munkálatot leállítottuk a Tiberium projekten. Már kezdettől fogva nehézségek voltak a játék egyes elemeivel."
Így pár embert elbocsátanak az EA-től: még nem tudni mennyien maradnak munka nélkül, de azt sem árulták el eddig, hogy mennyit költöttek a törölt játékra. Kicsit fura, hogy leállították a projektet, mivel a játék megjelenését már egyszer eltolták 2009 októberére. Egy ideje már arra törekednek az EA-nél, hogy minőségi játékokat adjanak ki a stúdiók és ezért szerette volna az cég felvásárolni a Take-Two-t is, ami a híres Grand Theft Auto sorozat kiadója. Egy rövid interjúban az EA elnöke, John Riccitiello már elárulta, hogy a cég egy lépéssel közelebb van a céljához, mivel a Spore nagy sikernek örvend.
A cég azzal indokolta döntését, hogy a játék egyes aspektusait nehezen vagy sehogyan sem lehetett volna megvalósítani, ezért úgy döntöttek, felfüggesztik a játék munkálatait. Mike Verdu a Tiberiumot fejlesztő stúdió feje egy e-mailben így nyilatkozott:
"Nehéz szívvel kell közölnünk, hogy az összes munkálatot leállítottuk a Tiberium projekten. Már kezdettől fogva nehézségek voltak a játék egyes elemeivel."
Így pár embert elbocsátanak az EA-től: még nem tudni mennyien maradnak munka nélkül, de azt sem árulták el eddig, hogy mennyit költöttek a törölt játékra. Kicsit fura, hogy leállították a projektet, mivel a játék megjelenését már egyszer eltolták 2009 októberére. Egy ideje már arra törekednek az EA-nél, hogy minőségi játékokat adjanak ki a stúdiók és ezért szerette volna az cég felvásárolni a Take-Two-t is, ami a híres Grand Theft Auto sorozat kiadója. Egy rövid interjúban az EA elnöke, John Riccitiello már elárulta, hogy a cég egy lépéssel közelebb van a céljához, mivel a Spore nagy sikernek örvend.
29# Igazad van, " semmi fejlesztés csak új köntös és kész!"
A crysis is egy kamu volt! Nekem olyan izomgépem van hogy annál már csak a NASA-nak van izmosabb és még az sem viszi maxon a Crysis-t!...
( Néha kifagy meg ilyesmi..)
Ez egy nagy kamu volt, annak érdekében,hogy mindenki vegyen új gépet és most van pofájuk kiadni ezt a Crysis Warehead-et vagy mi a francot..?!
Ami szinte ugyanaz, csak most optimalizálva lett. ennyi...
fifa 05 06 07 08 semmi fejlesztés csak új köntös és kész!
most a most wanted klón látom csak másolni tja a játékokat saját maga kreálni és felépíteni az nem megy!
Megértem hogy miért fáj a foguk a Take Two-ra..., nekem is fájna.
Az hogy kik milyen játékot adnak ki, jó vitatéma... igazából, a nagy nevek és a forradalmi dolgok javarészt, a jelenlegi platform szinten már eldurrogtak, nem is most, az ezredfordulónál. Nehéz kimagaslót csinálni, és ha az én igény szintemet nézzük: kössön le órákon át, és legyen minimum 30 óra játéködi, ami végig fenttartja az érdeklődésem... elvi képtelenség.
Ha konkrétan az EA-t mostani állapotában nézem: ... NFS + BlackBox Studio, amivel alapjáraton semmi bajom, de a jelenlegi fejlesztési és programozási idők mellett, szerintem az EA éves 1 db NFS igénye, alaposan csorbítja a játék hírnevét. Tény, az 5. részben olyan szintet ütött meg a sorozat, aminek híre hamva nem maradt, és az ilyen befásult vén rókák mint én, nehezen tudnak alkalmazkodni a modern áramlatokhoz.
Időnként mondjuk vannak nagyon jó játékaik is. De az elég ritka.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.