Nem is olyan rég olvashattatok egy hírt a 2006-ra tervezett Unreal Ungine 3.0-ről, melyből ugyan sok minden nem derült ki, de talán a leglényegesebb tények mégis megismerésre kerültek. Az új enginet ugye az EPIC csapata hegeszti, mely teljes egészében a Pixel Shader 3.0-ra épül és a DX9-es effektek armadáját alkalmazza majd. Talán épp ezért beszélhetünk csak 2006-os megjelenésről, ugyanis manapság az otthoni PC-k nem képeznek akkora erőforrást, hogy képesek legyenek megbirkózni az enginenel. Új generációs kártyákra épül az egész, mely természetesen megint csak az Nvidiát jelenti, melynek a 6-os szériáit kell majd 2006 környékén keresgélni. Annyi azért már most kijelenthető, hogy a Doom 3 semmiféle generációváltás nem hozott, mert grafikailag az új Unreal Engine 3.0 simán veri- már most-.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.