Hosszú idő eltelt azóta, mikor a játékosok még csak a 60-as szintig fejlődhettek, ám annak az időszaknak az egyik legkedveltebb helyszínét hamarosan újra bejárhatjuk!
Hosszú idő eltelt azóta, mikor a játékosok még csak a 60-as szintig fejlődhettek, ám annak az időszaknak az egyik legkedveltebb helyszínét hamarosan újra bejárhatjuk!
Novemberben lesz 5 éve annak, hogy a World of Warcraft a boltok polcaira került, s megkezdte az MMO-ra fogékony játékosok meghódítását. Az ünnep alkalmából a Blizzard gondolt egy merészet és bejelentette, hogy a régi tartalom egyik legkedveltebb ellenségével ismét felvehetjük a harcot. Ő nem más, mint Onyxia. Természetesen a jelenlegi rendszernek megfelelően lesz 10 és 25 fős verzió is, valamint a megszerezhető felszerelés is változik, ám csak az értékek, a külalak a régi marad. Ha ez még nem volna elég, akkor a szerencsés játékosok egy Onyxiára hasonlító repülő hátast is szerezhetnek. Az új helyszín a 3.2.2. verziószámot viselő javítással árkezik, még november 25-e előtt.
Novemberben lesz 5 éve annak, hogy a World of Warcraft a boltok polcaira került, s megkezdte az MMO-ra fogékony játékosok meghódítását. Az ünnep alkalmából a Blizzard gondolt egy merészet és bejelentette, hogy a régi tartalom egyik legkedveltebb ellenségével ismét felvehetjük a harcot. Ő nem más, mint Onyxia. Természetesen a jelenlegi rendszernek megfelelően lesz 10 és 25 fős verzió is, valamint a megszerezhető felszerelés is változik, ám csak az értékek, a külalak a régi marad. Ha ez még nem volna elég, akkor a szerencsés játékosok egy Onyxiára hasonlító repülő hátast is szerezhetnek. Az új helyszín a 3.2.2. verziószámot viselő javítással árkezik, még november 25-e előtt.
rp alatt nem feltétlen a játékosok rp hozzáállását értem, mert jó pár komoly wowos rp-s játékos létezik. konkrétan arra gondoltam, hogy egyszerűen maga a keretrendszer nem ad komoly lehetőségeket, illetve egy szerepjáték nem arról kell, hogy szóljon, hogy választok 1 fajt, fajon belül x class-ból egy class-t. annak idején a wow sem ezen mentalitással készült, 2001-ben még olyanokról volt szó, hogy saját városokat, várakat építhetnek a játékosok (bár asszem class rendszer volt már akkor is a terv, jóval könnyebb gatyába rázni, mint egy skillpoint alapú, úgymond professiont rendszert, több vele a meló a fejlesztőknek).
papíros szerepjátékok közül is az SW-t toltam, ott is úgy van, hogy azt tanulsz, amit akarsz és elérhető (persze vannak kritériumok, de a lényeg, hogy megvalósítható).
no meg, ami miatt fújok a wow-ra és azokra, akik ezt copyzzák:
egy szerepjáték esetén rég rossz, ha arról szól az egész (szinte), hogy a fejlesztők és sztori írók által kitalált szálakon KELL végigmenni. miért?
anno pl az swg-ben talán ha összesen 50 quest volt, akkor sokat mondok. ennek ellenére kiba nagy élet volt a játékban, mert mindent a playerek csináltak. egymásnak találták ki a questeket, rewardokat, stb. sajnos azon is átment a "csinájjukebbőwowot" mentalitás, egy rakat kula lett a játék (a játékosok több, mint 90%-a le is lépett).
egy szerepjátéknak nem arról kell szólnia, amit a fejlesztők kitalálnak, a fejlesztőknek a keretrendszert kell megcsinálni, a többit a playerekre kell bízni, hogy ők alakítsák a világ történéseit (swg pre-cu era, a jó öreg ultima online, dnl, wurm és a magyar honban készülő reneszánsz, stb), az egész lényege az önmegvalósítás, nem pedig a tucat+1 karaktergenerálás.
ez sajnos nagyon veszendőben van és ami nagyon szomorú, hogy ez már az offline "szerepjátékokon" is érezhető.
ebahott egy játék ez a wow, éljen a themepark szutyok.
csak azért kérdeztem, mert anno mmo játékokban ez nem volt gond, csak mióta ez a wowos szutyok themepark lett a mérvadó. baromság, nem is rpg (tényleg, mekkora szerepjáték az, hogy minden nap megölni ugyan azt a bosst. érdekes rp fonal, minden nap ua-t gyapn (ez alatt azt értem, hogy tegnap megölted, majd másnap, mintha mi sem történt volna mész újra. kérem, de ő már halott.....)i, ellenben az rp-ben fontos karakter egyediség és önmegvalósítás már teljes mértékben hiányzik)
nem azzal van bajom, aki wowozik, meg nem úgy magával a wow-al, hanem azzal a kulával, amit teremtett és már emiatt alig találni normális mmo-t, mert minden a wowot akarja másolni, pedig ez marhaság. aki wowozik, nehezen fog másik játékba átmenni (ott van mindene és mindenkije), meg minek menne egy wow+1 játékba. inkább azon kéne dolgozni kedves kiadók/fejlesztők, hogy az egyediséggel toljátok le a wowot, ne azzal próbálkozzatok, hogy legyen +1 wow copycat.
btw. szerintem szar lesz... naxxramas is az lett...
26: Pár millióan még vagyunk :)
(ismétlem, nem saját tapasztalat, a wow egyszerűen nem tudott lekötni, egysíkú és ráadásul enyhén túlzás rpg-nek nevezni)
Na és az új Onyxiát hova fogják rakni. A régi helyére vagy az is nemtudom milyen mágikus erők hatására szárnyakat növeszt és átrepül Northrendre mint Dalaran és Naxxramas? :P
A fizetős szolgáltatások (pl kariáthelyezés és karakter átalakítás) megjelenése óta egyre jobban érzem azt hogy már nem rólunk szól ez az egész.
A ti 8800-as vkaritok mennyire melegszik fel? Az enyém néha eléri a 76 fokot. Tudom, hogy 90-ig bírja a kártya, de kiváncsi vagyok, hogy a tiétek milyen meleg. Kicsit tartok attól, hogy valami rossz a Bios-ban, és majd módosítanom kell, hogy gyorsabban pörögjön a hűtő, mert 400-nál nem pörög gyorsabban. (RivaTuner nem műxik)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.