Sok pletyka és találgatás után a Sony hivatalosan is bejelentette a még meg sem jelent Heavy Rain első DLC-jét, és az európai gyűjtői kiadás is bemutatkozik.
Sok pletyka és találgatás után a Sony hivatalosan is bejelentette a még meg sem jelent Heavy Rain első DLC-jét, és az európai gyűjtői kiadás is bemutatkozik.
A következő év elején érkezik a Quantic Dream új játéka, amelyben idegtépő nyomozások és fordulatos történet vár majd ránk. A Sony ma azt is bejelentette, hogy a megjelenéskor megérkezik a játék első letölthető tartalma is, amelyben Madison Paige egy korábbi nyomozását ismerhetjük meg. A kiadó szerint ilyen DLC még később is várható, így minden karaktert egy kicsit jobban megismerhetünk. Az első epizód a frappáns Heavy Rain: Chronicles - Episode One nevet viseli, és az amerikai játékosok az előrendelés mellé kapják meg, az európaiak pedig a gyűjtő kiadás részeként, amelyben még megtalálható lesz a játék zenéit tartalmazó CD, valamint egy XMB-re szánt téma is.
A következő év elején érkezik a Quantic Dream új játéka, amelyben idegtépő nyomozások és fordulatos történet vár majd ránk. A Sony ma azt is bejelentette, hogy a megjelenéskor megérkezik a játék első letölthető tartalma is, amelyben Madison Paige egy korábbi nyomozását ismerhetjük meg. A kiadó szerint ilyen DLC még később is várható, így minden karaktert egy kicsit jobban megismerhetünk. Az első epizód a frappáns Heavy Rain: Chronicles - Episode One nevet viseli, és az amerikai játékosok az előrendelés mellé kapják meg, az európaiak pedig a gyűjtő kiadás részeként, amelyben még megtalálható lesz a játék zenéit tartalmazó CD, valamint egy XMB-re szánt téma is.
Lehet meglepnek minket ^^
A rajongók pályaszerkesztése teljesen más dolog. Ez nem egy shooter, ahol más lesz a pálya ahol ölitek egymást multiban. Itt sztori van, taktia, küldetések stb... Én mondjuk sose voltam oda a rajongói pályákért, maximum counterben telepítettem őket.
Az, hogy valaki kér-e pénzt az adott tartalomért az ő piaci pozíciójuktól és stratégiájuktól függ. Egy kisebb studió eleve nem "merhet" pénzt kérni a tartalomért, hisz ő örül,ha jönnek a népek és veszik a játékát. A fizetős DLC-k jó dolgok (persze az ingyenes jobb), hisz bővítik a játékot. Neked pedig nem kell megvenni ha sokallod az árat, maradhatsz az alapjátéknál. Ha tetszik vedd meg. Namost az alapjátékot ígyis-úgyis megvetted tegyük fel. Csinálnak 6 új küldetést. A, ingyenessé teszik: a pénz folyt ki az ablakon, bár jófejeknek tűnnek, te letöltöd, ő nem kap plusz profitot B,fizetős: haletöltöd, plusz profit, ha nem, semmi ugyanott van mintha ingyenes lenne, hisz a munkája már megvolt,de úgyis vannak akik megveszik (most az imagét ne nézzük az adott cégnek)
Érdekes módon amíg a Microsoft meg a Sony nem terjesztette el a fizetős tartalmakat, addig senki sem rinyált hogy milyen drága dolog ez. Kérdem én, ha kisebb stúdiók, és még pár nagyobb is tud ingyen tartalmat kiadni egy rossz szó nélkül, akkor a milliós eladásokkal bíró címek fejlesztői miért vannak ennyire oda a fizetős DLC-ért?
Régebben egy DLC-t úgy hívtak hogy patch.
Ez sem fura hogy az utóbbi években egyre kevesebb játékidővel szolgálnak a játékok, és utána elárasztanak mindent DLC-vel? Persze nem minden stúdió, de van rá elég példa.
de biztos nem fogok addig várni vele...
akit egy kicsit jobban érdekel:
http://blog.eu.playstation.com/2009/12/18/introducing-heavy-rain-chronicles-the-special-edition-box/
Viszont tény, hogy vannak kissé elítélendő dolgok néha a DLCkkel, de amikor te megveszel (remélhetőleg nem letöltöd) egy játékot tudod mit kapsz és el is fogadod a vásárlással.
Még kint sincs a játék, de már lesz DLC, tudják mi az, mennyibe kerül, mi lesz benne. Akkor mi a francért nem rakják bele a játékba? Legtöbbször olyan dolgokért kérnek pénzt, amiknek eleve az egész játékban lett volna a helyük.
Olcsó húzás.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.