Legalábbis a Bethesda produkciós vezetője így gondolja. Szerinte ugyanis meg kellene nyitni az API-t, hogy mindenki szabadon fejleszthessen rá, amit akar.
A Bethesda produkciós vezetője, Ashley Cheng teljesen el volt ájulva a Natal képességeitől, amikor végre először kipróbálta a cuccot. Szerinte a Microsoft elvesztegeti az ebben a technológiában rejlő hatalmas lehetőségeket azzal, ha csak játékokhoz használja a készüléket.
"A Microsoftnak nyitottá kéne tenni a API-t, ahogy az Apple tette az iPhone-nal és az iPaddel. Fogadok, hogy valaki készítene egy iszonyatosan ütős alkalmazást, aminek semmi köze nem lenne a játékokhoz." -mondta Cheng. Habár az Xbox keretein belül ez nem tudom, mennyire valósulhatna meg, mindenesetre már az is nagy szó lenne, ha a Microsoft az XNA keretein belül hozzáférhetővé tenné a technikát, így készülhetnének Natal-kompatibilis Xbox Live Arcade címek, melyek között biztos akadna néhány előremutató, kreatív darab.
pléldául a japán designerekkel készült interjúkban sokan mondták, hogy a natal hangfelismerése lehetővé teszi, hogy figyeljék a hangreakcióidat, de akár az arckifejezésedet is, és ennek megfelelően fokozzák avagy visszavegyék az Actiont a játékban. én pl nagy on bírneék egy hagyományos kontroleres jáétkot ahol egy kéz mozdulattal lehet újratölteni a fegyvert, ha megoldalra mozdulok, akkor ki tudok nézni a fal mögül... Vagy pl az olne in the darkban ha az újraélesztős jelentben nema karokat kéne pöckölgetni, hanem kajak letérdelni, és nyomkodni a nő mellkasát, persze nő nélkül, meg belélegezni..
De mit fogunk mutogatni??!??
Minden játékban lessz control menü amin mondjuk egy kis animácio elmutogatja hogyan mozogjak?
Néha egy sima játéban is nehéz megszokni az adott irányitást,de ha ezt még mozgásokformákkal is helyettesitjük számomra értethetetlen hogyan lessz ezt képes bárki is kitanulni?
#33: Gondolom így lesz, úgy tudom az egész testet érzékeli már csak az ujjak ujjpercek mozgása nincs megoldva mivel az már tényleg nagyon pici, viszont csukló, illetve boka mozgást már érzékeli.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.