A Killzone producere, Steven Ter Heide mesélt arról, hogy a játékosoktól érkező adatok, a trófeák, és más, szerverek irányából érkező információk alapján nagyon jól be tudják határolni, hogy mennyien vitték végig a Killzone 2-t, hol akadtak el a legtöbben, és ezeket össze tudják hasonlítani a más csatornán érkező panaszokkal.
Például sokan azt rótták fel a fejlesztőknek, hogy a játék nem elég változatos - már ami a környezetet illeti. Steven Ter Heide szerint például érdekes, hogy akik ezt mondták, azok általában nem jutottak túl a Killzone 2 első felét képező (valamelyest tényleg egyhangú) városi részeken, s nem látták, hogy később mennyivel nagyobb és változatosabb területeket tartogat az anyag. Sőt valójában a vásárlók több mint fele egyáltalán nem vitte végig a játékot.
"Ki tudjuk egyensúlyozni a fórumhozzászólásokat és a valóságot. Például ha valaki azt írja a fórumon, hogy hosszú időbe telt végigjátszani a Killzone 2-t, akkor meg tudjuk nézni a statisztikáink között az átlagos végigjátsztási időt, és ki tudjuk deríteni, vajon tényleg van-e probléma. Nagyon sok hangos rajongó kiabál felénk mindenféle dolgot, de meg kell próbálnunk objektívnek maradni, amennyire csak lehet " - fejezte be a producer.
A Guerilla Games producere érdekes adatokat osztott meg a nagyérdeművel: ezek szerint habár több mint 3 millióan vásárolták meg a Killzone 2-t, ezek fele sem tolta végig a játékot, mert valahol elakadtak menet közben, vagy megunták és félretették a cuccot.
Az irányítását nem szeretem, de amúgy nagyon szép játék (XFPS-t sajnos nem szereti)
ez tetszik:))
a 70% honnan jött ki amúgy?
de van egy olyan is,hogy nem mind arany ami fénylik
másképp: nem az a lényeg, hogy miből mennyit adtak el,mert az legfeljebb azt mutatja mennyire van leegyszerűsítve,hogy minnél több ember tudjon vele játszani
Szal én inkább arra szavazok,hogy jó legyen, törődjenek a játékosokkal(!!, itt ez megtörtént folyamatosan) és ne legyen átlagos.
minek csinaljanak hosszu jatekot,ha a 3oraig nyomjak es irany a multi
De ezt mar a splinter cell:chaos theory-nal is leirtak, csak akkor meg a 6-7 oras jatekido volt a rovid.
egy c64es jatek is kifogna rajtuk
ott meg gondolkodni es ugyesnek is kellett lenni par elettel, nulla mentessel vagy csekkponttal
EZ hatalmas volt. AZ MW2 pont azert 3óràs mert addig nyomtàk tobbnyire a szingli reszt az mw1-nel.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.