A PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra készülő SSX: Deadly Descents-et a decemberi Video Game Awardson jelentették be, így joggal számítottunk arra, hogy akár még idén boltokba kerülhet az új snowboardos cím. Mint utóbb kiderült, erre biztosan nem kerül sor, sőt az is lehetséges, hogy csak 2013-ban játszhatunk a játékkal.
Az információ Todd Batty-től, a játékért felelős kreatív igazgatótól származik, aki az Official Xbox Magazine-nak erősítette meg, hogy még legalább 15 hónapnyi fejlesztési idő vár az új SSX-re. Mindehhez ha hozzávesszük az egyéb teendőket, akkor egy 2012 év végi, esetleg 2013 eleji megjelenéssel számolva jó nyomon járhatunk a Deadly Descents boltokba kerülési dátuma körüli találgatásban.
A magazin előzeteséből kiderült, hogy kilenc nagy hegycsúcs vár a játékosokra, ezek összesen 200-300 pályát tartogatnak snowboardosaink számára. Az útvonalat mi választjuk ki, ahogy többek között azt is, hogy hova dobjon le bennünket a helikopter. Sztori természetesen lesz: bár sok konkrétum nem hangzott el, az már biztos, hogy az SSX vállalat tagjaként vagyunk kénytelenek a játékban bemutatkozó veszélyes terepekre merészkedni.
Legalább három visszatérő karakter lesz, közülük kettőt, Elise-t és Zoe Briggs-t erősítették meg a készítők. Érdekesség, hogy ezúttal minden trükköt végrehajthatunk úgy, hogy a kontroller két "bemeneti forrását" használjuk: itt szintén homályosan fogalmaztak a srácok, de tippünk szerint ez a Skate-hez hasonló analógkaros rendszert takarhatja.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.